Tjahh.... så er der ét mysterie mindre i mit liv, men til gengæld tilføjet et par nye.
For langt over et år siden, blev jeg kontaktet på pm af en Costa, der blot skrev at jeg skulle sætte mig i telefonisk forbindelse med ham. Da der hverken var telefonnr. eller andre brugbare oplysninger, skrev jeg blot tilbage, at det var lidt svært. Jeg hørte ikke videre, og lagrede oplevelsen under fanebladet mystisk....
Nu, ca. 1 år senere, er der så kommet svar tilbage med et mobilnummer, og i dag havde jeg tid til at ringe. Her talte jeg med Bjarne, der fortalte at han var skide træt af, at have min folkevogn stående :shock: Nu havde den stået på hans værksted ved Galten i 4 år, og han havde lagt over 100 timer i den, uden at få en klejne. :?
Stor var min forundring over den svada, og det tog mig et pænt stykke tid at overbevise Bjarne (costa) om, at det nok var den forkerte han havde fat i.
Ved fælles hjælp er vi kommet frem til at det sandsynligvis må være BajaBo der menes. En del af jer kan nok huske ham, han kørte bl.a. i en doka eller sika, med campingkasse på ladet, og har deltaget i et enkelt eller 2 fynstræf.
Nå...men Bjarne vil altså gerne i forbindelse med ham, så hvis nogen stadig har kontakt til BajaBo, må de meget gerne skrive en PM til costa eller til mig.