Forfatter Emne: Underlig oplevelse / efterlysning af bruger  (Læst 2469 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bo

• Gæst
Underlig oplevelse / efterlysning af bruger
« Dato: 24. Maj 2011 kl: 14:00:57 »
Tjahh.... så er der ét mysterie mindre i mit liv, men til gengæld tilføjet et par nye.

For langt over et år siden, blev jeg kontaktet på pm af en Costa, der blot skrev at jeg skulle sætte mig i telefonisk forbindelse med ham. Da der hverken var telefonnr. eller andre brugbare oplysninger, skrev jeg blot tilbage, at det var lidt svært. Jeg hørte ikke videre, og lagrede oplevelsen under fanebladet mystisk....

Nu, ca. 1 år senere, er der så kommet svar tilbage med et mobilnummer, og i dag havde jeg tid til at ringe. Her talte jeg med Bjarne, der fortalte at han var skide træt af, at have min folkevogn stående  :shock: Nu havde den stået på hans værksted ved Galten i 4 år, og han havde lagt over 100 timer i den, uden at få en klejne. :?

Stor var min forundring over den svada, og det tog mig et pænt stykke tid at overbevise Bjarne (costa) om, at det nok var den forkerte han havde fat i.

Ved fælles hjælp er vi kommet frem til at det sandsynligvis må være BajaBo der menes. En del af jer kan nok huske ham, han kørte bl.a. i en doka eller sika, med campingkasse på ladet, og har deltaget i et enkelt eller 2 fynstræf.

Nå...men Bjarne vil altså gerne i forbindelse med ham, så hvis nogen stadig har kontakt til BajaBo, må de meget gerne skrive en PM til costa eller til mig.

kollebubber

• Gæst
« Svar #1 Dato: 24. Maj 2011 kl: 15:26:37 »
ho ho hold da kæft hvor syret Bo....Byd på Vognen.....    :-)

Mads-kaa

• Gæst
« Svar #2 Dato: 24. Maj 2011 kl: 15:34:29 »
han hedder IBA2000 på vwnettet, han har vidst tidligere heddet en helt masse andet. Her er en annonce med tlf-nummer: http://vwnettet.dk/topic/173351

Det var vidst også noget med han havde en stor hund???

/Mads

Bo

• Gæst
« Svar #3 Dato: 24. Maj 2011 kl: 15:57:02 »
Fedt... Tak for det Mads, jeg sender nummeret videre til costa

Offline TONY

• Hero Member
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
« Svar #4 Dato: 24. Maj 2011 kl: 17:03:17 »
Baja-Bo har talt med gutten i dag.
Bo afleverede bilen deroppe og har siden betalt lidt kroner til stumper og har sørget for at der blev leveret et par tag til dele.
Derefter blev aftalen at reperatøren skulle gå i gang og kontakte Baja løbende,
men Baja har intet hørt fra gutten før i dag hvor han ringer og brokker sig.
Man må da håbe at bilen, en T2, er blevet færdig hvis baja skal betale for 100 timer,
selv om der vist var aftalt en mere eller mindre fast pris som kunne reguleres via den aftalte løbende kontakt...

Opdatering følger....

Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

doka

• Gæst
« Svar #5 Dato: 24. Maj 2011 kl: 17:21:23 »
Det lyder som en fantastisk aftale - personligt ville jeg nok følge løbende op på sådan et projekt,
men der er vi jo så forskellige.

Offline Hinze

• Administrator
  • Hero Member
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
« Svar #6 Dato: 24. Maj 2011 kl: 18:20:05 »
hvor er billederne henne?

Bo

• Gæst
« Svar #7 Dato: 25. Maj 2011 kl: 05:45:44 »
Jeg er bare glad for at de har fundet hinanden igen :lol: .... troede sq lige jeg havde et alter ego der i et paralelunivers havde en T2´er stående i Galten  :wink: