Forfatter Emne: Overvejer at købe T3  (Læst 6166 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

pojan

• Gæst
Overvejer at købe T3
« Svar #15 Dato: 19. Juni 2011 kl: 13:36:45 »
Hej. Tak for kommentarer også til "opelhaj" i telefonen. Er lige hjemkommet efter prøvetur og kig på den ovennævnte grønne Caravelle. Den så umiddelbart pæn ud i bunden. Men mange pletter på karossen som ikke ses på billederne. Der er ilagt en anden 1,6 d. motor uden turbo. Sædet kan ikke klappe ned til soveplads, det er alene ryglænet som lægges ned. Den knirker og støjer lidt. Jeg vil tro de går med til 25000 kr. men jeg synes den var for bedaget. Godt nok har jeg ikke det store erfaringsgrundlag at sammenligne med, men det var min umiddelbare konklusion.  :roll:

Offline kenny19821

• Hero Member
    • Vis profil
Overvejer at købe T3
« Svar #16 Dato: 19. Juni 2011 kl: 17:50:52 »
Camper camper camper !!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
MVH Kenny J
Aalborg
T3 westfalia Syncro

Offline Aran

• Hero Member
    • Vis profil
Overvejer at købe T3
« Svar #17 Dato: 19. Juni 2011 kl: 18:09:17 »
Ud fra din beskrivelse vil jeg også antage, at prisen er urimeligt høj. De mange rustpletter kan i sidste ende blive mange timers rustarbejde. Er der dokumentation for, at motoren er renoveret ? Eller er det de tilbagelagte kilometer i pågældende køretøj ? Der er jo til stadighed folk, der gladeligt skriver "renoveret" når de har udskiftet en ventildækselspakning.
Jeg ville tro, at du kan finde noget væsentligt billigere og i fornuftig stand. Evt. en gulplade til ombygning ? Der er mange muligheder.