Hej Jakob.
Hvis du har puttet 18K i køb af bilen, er den nærmest dømt til reperation. ;-)
Prisen er vist ikke helt hen i skoven hos mekanikeren - MEN iblandt glade T3-tosser er den helt skæv.
Spørgmålet er, hvilken model/motor/årgang/km-tal, vi har med at gøre.
I hvor høj grad bremserne skal skiftes - er det skiver og klodser, samt bakker og tromler (og måske en hjulcylinder) er det til at have med at gøre - kommer der defekte kalibre med, begynder det at rulle hurtigere.. Bremserør laver man "on location", så det er svært at svare på.
Tankskifte, tandstang, sporestænger og styrekugler kan også godt drille lidt - men kan selvfølgligt laves.
Hvornår skal den være synet...??
Prøv at kigge lidt i Hinze's
www.vw-shoppen.dk og dan dig et overblik over, hvad nye stumper koster og vurder selv, om det er vejen frem. Der er sikkert gode og let brugte stumper på amagerhylderne rundt i landet...
Jeg vil gerne hjælpe dig med rep og at få den igennem syn.
Det er skønt at ha' en T3... ;-)