Forfatter Emne: T3 vs T5 heste???  (Læst 2560 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline dokajønne

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.429
    • Vis profil
T3 vs T5 heste???
« Svar #15 Dato: 20. August 2011 kl: 08:56:17 »
Glemte lige at det er en 1,9TDi. Den har krudt nok til mig, selv når den er fyldt op med forgroede, hormonsvedende teenageknægte. Dog er den helt død ved lave omdrejninger. Det er ikke ualmindeligt at man går i stå ved igangsætning eller i et sving (det er dog bare lige at vænne sig til at den skal have lidt mere gas end en T3 med en 1,6D ;)
mvh
Dokajønne

If it works.....don\'t fix it

Offline buddha_uffe

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.205
    • Vis profil
    • NC Nielsen - Linde Gaffeltrucks
  • T3 model: Bluestar Hannover Edition 2,1 DJ, Automatic, Westfalia camper.
  • By: 6000 Kolding
T3 vs T5 heste???
« Svar #16 Dato: 20. August 2011 kl: 08:58:36 »
Citat fra: "POLLE955"
Så er vi 2 svin ( jeg har lige været i sverige i 2 uger )  :lol:


Tak, det er skisme lækkert med en Polle-palør... :-)
Har VAG-COM.
Tlf: 30384167.
Mercedes E-klasse 2014
VW Lupo 3L

Offline kenny19821

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.475
    • Vis profil
T3 vs T5 heste???
« Svar #17 Dato: 20. August 2011 kl: 09:28:46 »
Den 2.5 i t4 køre da også langt nok pr km/l
Min gamle var chippet og kørte en tur på ca 250km med autotrailer hvor det halve af turen var med en bil på og den tur havde den gået 12,7km/l

Køb en T4 den er noget billigere at holde kørende hvis man ellers ok har en luksus problem
MVH Kenny J
Aalborg
T3 westfalia Syncro

Carsten

  • Gæst
T3 vs T5 heste???
« Svar #18 Dato: 21. August 2011 kl: 15:53:42 »
Hej,

Tilbage efter kort camping tur i T3'eren - klarede selvfölgelig ärterne inkl Furka-passet uden problemer, men jeg orker ikke at eje endnu en T3 - simpelthen for usikker osv osv osv - vi beholder bussen og bruger den til week-end ture osv.

Vi skal ahve en ny "rigtig" bil. Astra'en er ved at väre udtjent, vi bliver ca 2 aar i CH endnu hvor bilpriserne er til at have med at göre. Prisen paa en brugt T4 og T5 er stor set ens hernede. Vi vil have en hverdagsbil hvor vi drejer nöglen og kan köre afsted. Jeg var ikke klar over alle problemerne med T5'eren...argh - pis - hvorfor er der aldrig noget der bare körer ud af landevejen der ikke er en Japaner... Vi skal ikke träkke nogen som helst paa krogen ud over maaske et skirack, saa den lille 1.9TDi er maaske ikke helt af vejen. Vil helst ikke ende i en T4 da den jo saa hurtig bliver over 10 aar gammel med medfölgende problemer (tror jeg nok).

Carsten