Forfatter Emne: Taber ikke rigtigt omdrejninger  (Læst 4197 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

T3Sync

• Gæst
Taber ikke rigtigt omdrejninger
« Svar #15 Dato: 30. Marts 2007 kl: 20:31:14 »
:lol:  Nå jeg har nu prøvet at lege lidt med tomgang og mængdeskruen  :roll:  mængdeskruen 3/4 ud det hjalp lidt men med meget sløv bil til følge  :(  nu er dn så kun 1/4 ude desvære er det nok ikke det  :roll:  Jeg kunne ikke lige komme til den sidste boldt i pumpen det bliver det næste .

PARKHAVE SKREV
Er der lækkende brændstof fra pumpen omkring gasregulering eller meget slør samme sted? ( Måske slidt aksel/bøsning der kæntrer og og bliver værre med varmeudvidelsen??) Jeg kender ikke så meget til vw's pumper endnu, men på toyota ville det også give startproblemer, så det er nok ikke en holdbar tese?

Jeg er lidt i tvivl om der er lidt vådt ved regulatorarmen da jeg har pøset wd40 på fjederen . Kan der være noget slør der der kan afsted komme følesen af af koble ud med halv gas som så fortager sig et ½ sekund senere ? Starter ikke så godt som i vinters hmmm øv

@ Jarl
har set på din meget fine pumpe forklaring men er stadig lidt i tvivl om BØSNINGEN i regulatordækslet og REGULATORDÆKSLET ? er det der man skruger på diesel mængde skruen  ?

Hvordan ser man om turboen er døende og hvad er symtomerne vis den kører på motorolie ? (bilen bruger dog ikke olie)

Morten

PS hvordan virker det varkumtræk bagerst på pumpen ?

T3Sync

• Gæst
« Svar #16 Dato: 31. Marts 2007 kl: 09:22:51 »
ÅHH nu vil min kære bil ikke starte  :cry:  Mon det er mig der har ødelagt noget ? Igår prøvede jeg at skrue lidt ned for min tomgang , det var fint (og kan vist ikke ødelægge noget så gik jeg vidre til skruen på pumpen (kulsort) jeg gav det en 1/4 ud uden det store resultat så en 1/2 mmed en noget sløv maskine til følge , så tilbage til 1/4 . Her til morgen vil bilen så ikke starte , jeg lukker straks op for at skrue den en 1/4 tilbage til der hvor jeg startede og ser til min skræk at det er bøsningen og ikke skruen der drejer rundt  :cry:  åhhh det var det jo så også nok igår da jeg prøvede  :(  og så hjalp det ikke til en start af motoren  :roll:  
Hvad sker der når man drejer bøsningen ?
Hvordan kunne det nedsætte krafterne på bilen igår ?
 :shock:  pispispis  :shock:

Offline Jarl

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: 31. Marts 2007 kl: 09:37:13 »
Du er nødt til at tage nogle billeder, af hvordan det ser ud, så vi kan se, hvad der sker.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!