Forfatter Emne: Kender du denne Carat ?  (Læst 5241 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline TONY

• Hero Member
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
Kender du denne Carat ?
« Svar #15 Dato: 05. December 2011 kl: 01:04:23 »
...Der var jeg så for en gangs skyld for hurtig.....har lige modtaget billeder her i aften, så nu skal der lige nærstuderes lidt.

@ Thomas, du må gerne afsløre dine observationer af enkeltheder vedr. bilen..  :wink:

Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

Offline camperman

• Hero Member
    • Vis profil
Kender du denne Carat ?
« Svar #16 Dato: 05. December 2011 kl: 19:34:51 »
Hej Tonny,

jeg var ude en aften og se den. Det blev ikke den store undersøgelse med at ligge under bilen og gå minutiøst til værks. Jeg fik en tur i bilen, kiggede i motorrum og bagi. Super velholdt, og absolut et godt køb. Jeg kunne dog ikke bruge den pga aircon skinne i loftet (vi skal have hævetag). Sælger virkede også reel nok, han ville dog beholde den hvis ikke han fik prisen.

Hilsen

Thomas

Offline Rabundus

• Hero Member
    • Vis profil
  • T3 model: doka syncro m.m.
  • By: 4733 Tappernøje
Kender du denne Carat ?
« Svar #17 Dato: 05. December 2011 kl: 20:34:41 »
Hej  Tony  jeg ved ikke hvad du mener med rapport de ude bliver !! Men såfremt du mener at jeg skylder dig  noget ud over den mundtlige rapport jeg ringede dig op med
vil jeg gerne vide det.

Min opfattelse er nemlig at det jeg har ringet til dig og sagt er mellem os to og hvis andre uden for t 3 nettet vil have oplysning om bilen ja så er de velokommen, til at kontakte  sælger.

har du en anden opfattelse vil jeg gerne vide det og er der noget du savner svar på er du altid velkommen til at ringe.  

Mange hilsner

K-G  :wink:
Det Brune punktum. Westfalia Joker fra 82 1,6.d
Brutalis Syncro Camper 1988
Syncro Doka 1990
TLF:40558864

Offline TONY

• Hero Member
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
Kender du denne Carat ?
« Svar #18 Dato: 05. December 2011 kl: 20:48:38 »
Citat fra: "rabundus"
Hej  Tony  jeg ved ikke hvad du mener med rapport de ude bliver !! Men såfremt du mener at jeg skylder dig  noget ud over den mundtlige rapport jeg ringede dig op med
vil jeg gerne vide det.

Min opfattelse er nemlig at det jeg har ringet til dig og sagt er mellem os to og hvis andre uden for t 3 nettet vil have oplysning om bilen ja så er de velokommen, til at kontakte  sælger.

har du en anden opfattelse vil jeg gerne vide det og er der noget du savner svar på er du altid velkommen til at ringe.  

Mange hilsner

K-G  :wink:

Nej..nej...nej..nej....helt misforstået rabundus, du har ydet en ypperlig service  :D
Jeg mente at rapporten fra mig mht et evt køb af bilen, sikkert udeblev, da jeg intet havde hørt fra sælger (hvilket jeg så har nu, og billederne granskes)

Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.