Tja ....
Frozen Dieselfilter
Jeg startede syncroen sidste aften og den kunne knap nok klare 400 meters kørsel, og så stoppede den ... jeg havde på fornemmelse at der var frusset vand i filteren ... og fik straks fat i mobilen ...
der var kl. 18.15
- efter 5 minutter var en kamerat til stede i T4
- efter 10 minutter var syncroen kørt hjem i 1 gear på lav omdrejning (det gik)
- efter 15 minutter var 2 vigtige telefonsamtaler på IG16 niveau meget hjælpende
- fundet en ny reservefilter hos Michael (tak!!!)
- efter 15 minutter kørsel i T4 var nøglen hentet for at komme ind i hallen
- efter ialt 50 minutters kørsel i T4 fik jeg den nye filter hjem fra hallen
- efter 20 minutters pause hjem og skifte tøj og så ud i kulden ...
- efter 50 minutter var filteret JX skiftet og begge rem på JXen spændt
der var kl. 21.05
og det var ikke planlagt...
Godt man har de rigtige folk i kontakt- og vennekredsen og godt man er trænet med sin T3er. Turen gik fint nu til morgen i 15 graders kulde med syncroen, den bliver bare ikke rigtigt varmt, mangler nok til udluftning endnu.