Ja, selv en R4i kan altså blive for varm...
Afsted mod arbejdet kl 6.30, motoren sprang i gang med det samme, selv om termometeret viste - 20,3
Halvvejs gennem byen (400 m) isede forruden til, både udvendigt og indvendigt.... meget mystisk. :?
Det var da også forbandet koldt, men alarmklokkerne burde allerede have ringet, men jeg skulle jo skynde mig på arbejde.
Varmemåleren virker kun sporadisk, så kølevæsken var tjekket og godkendt til - 28 grader, såhhhh derudaf.
Uden for byen måtte jeg igen skraberuder af, og endnu en gang efter et par kilometer.......
nu måtte den da snart begynde at putte noget varme ud af varmeapperatet.... :?:
Efter 6 kilometer begyndte dioden for vand og varme at blinke, men stikket på eksp.beholderen går løs en gang imellem, så ingen grund til bekymring....
Efter 6,5 kilometer kom et højlydt knald, det plaskede et sted fra..... og det lugtede da vist rimeligt meget af varm kølervæske.....hmmm
Ind i rabatten og holde, og sniffe lidt ud af den nu åbne siderude, joooh det "dufter" da egentligt lidt af varm kølevand...
...og varmeapperatet gav stadig ingen varme fra sig... :roll: ...mærkeligt...
... men der var jo nok en årsag.... :wink:
Har DU husket at de lange kølerør og slanger under bilen bliver nedkølet til under lufttemperaturen.... :wink:
Alt endte godt.... reddet af en rørepind og et par svejsetænger. :lol:
Tony