0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: "poot"Nu har jeg skilt nogen dyser af, jeg ville bare løsne ½ omg og skrue lidt hårdere sammen. ( Enda uden at tage dysen ud) åbnings trykket kan ikke ændre sig ikke så meget. Men er der forskel på åbningstrykket, vil dysen åbne enten for tideligt eller sent, og motoren vil gå ujævnt. Hilsen PoulTak for svar, vil arbejde med det når regnen har lagt sig :-)
Nu har jeg skilt nogen dyser af, jeg ville bare løsne ½ omg og skrue lidt hårdere sammen. ( Enda uden at tage dysen ud) åbnings trykket kan ikke ændre sig ikke så meget. Men er der forskel på åbningstrykket, vil dysen åbne enten for tideligt eller sent, og motoren vil gå ujævnt. Hilsen Poul
var den ikke nysynet?!det er en ting de skal tjekke ved syn!
Citat fra: "verner"var den ikke nysynet?!det er en ting de skal tjekke ved syn!verner jo den er nysynet :-)Og sådan en ting tjekker man ikke idag Verner, hvis man ikke lige har ops på netop denne model/årgang/osv
hvad er egenvægten blevet fastsat til??
hvis den vejer 1575 kg burde den også være dyrere, min vejer 1500 og jeg betaler ca 8800kr årligt inkl strafafgifther kan du se satserne http://www.fdm.dk/biloekonomi/vaegtafgift