[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=neWfnu-_Lho[/youtube]
Sådan nogle har jeg også... 2stk... Jeg når bare ikke, at få fingrene væk, før palen er ude... Det er totalt heftigt svedigt lækkert - men kræver også lidt adskillelse, polering og smøring, før den er der... Men igen - det er simpelthen SÅ fedt at trække spærrene an og de går i indgreb ved første muligt lejlighed...
Til trådens egentlige indhold, kan jeg drysse lidt af min sporadiske viden ud som følger...:
Skær en 1/2" slange til, så den præcis passer mellem gearkasse/frontdiff og vakuumdåsen. Denne fyldes op med keramisk fedt, der ikke er aggressivt overfor gummi. Palens vandring ind/ud kan kun blive 100%, hvis den alubøsning, den kører i bliver poleret. Alt andet er en stakket frist. Altså ned med kassen og af med endedækslet, fjerne låsesplit til spærgaflen, ud med aktuator-palen (pas på fjederen), poler alubøsning med fint smergellærred og tynd olie, afrens palen. Saml det hele igen, VEND AKTUATORPALEN DEN RIGTIGE VEJ ift den lille arm på selve aktuatoren, frisk gearolie på (API75W80 GL-4) aktuator på plads, kassen op igen.
Iøvrigt er WD40 en løsner og IKKE et smøremiddel.... Husk det... ;-)