0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Tak Hasse. Hvis jeg havde tid og råd til at fixe den op var jeg klart køberpotentiale.Må den finde vej til den rette!
Frank det finns INGA 16" Tristarsyncro och om du träffar någon som har en så är det fejk.Och jag är ikke intresserad av en båt jag har inge vatten där jag bor.
Frank ge ett bud så får vi se om jag blir lockad att sälja.
Ville man mon med snilde kunne få sådan en fyr under 1.500 kg? - betyder efter hånden en del på budgettet.
Citat fra: "jacob_kornum" post=101154Ville man mon med snilde kunne få sådan en fyr under 1.500 kg? - betyder efter hånden en del på budgettet.Ellers når der alligevel ikke er dansk afgift på den, kunne man jo bygge den om til benzin.Husk hvis den skal på plader her i DK skal der oss lige betales (Kan ikke huske om det er told eller moms) da den kommer fra Norge der ikke er et EU land
Citat fra: "Mort_K" post=101185Citat fra: "jacob_kornum" post=101154Ville man mon med snilde kunne få sådan en fyr under 1.500 kg? - betyder efter hånden en del på budgettet.Ellers når der alligevel ikke er dansk afgift på den, kunne man jo bygge den om til benzin.Husk hvis den skal på plader her i DK skal der oss lige betales (Kan ikke huske om det er told eller moms) da den kommer fra Norge der ikke er et EU landArrrh Mort, dog ikke så slemt. Nummerpladen er svensk, norsk bruger samme nummerstil som DK med 2 bogstaver og 5 tal, den her har en svensk nummerplade "ODA 587". Men jeg synes værdien af en bil som den må være originalitet når den nu er sjælden, og jeg ville beholde den med diesel og så hvide plader som Aakermans Guldklump. Det fortjener den efter min bedste mening.
Citat fra: "Mort_K" post=101185Citat fra: "jacob_kornum" post=101154Arrrh Mort, dog ikke så slemt. Nummerpladen er svensk, norsk bruger samme nummerstil som DK med 2 bogstaver og 5 tal, den her har en svensk nummerplade "ODA 587". Men jeg synes værdien af en bil som den må være originalitet når den nu er sjælden, og jeg ville beholde den med diesel og så hvide plader som Aakermans Guldklump. Det fortjener den efter min bedste mening.I Norge står de to bogstaver for hvor i landet bilen hører hjemme.F.eks. NV og ND for Notodden.LY og LV for Larvik.KT for Kongsberg og selvfølgelig alle A og B m.m. står for Oslo.Og så følger de det svenske system med et lille klistermærke på nummerpladen som dokumentation for betalt afgift for en given periode.
Citat fra: "jacob_kornum" post=101154Arrrh Mort, dog ikke så slemt. Nummerpladen er svensk, norsk bruger samme nummerstil som DK med 2 bogstaver og 5 tal, den her har en svensk nummerplade "ODA 587". Men jeg synes værdien af en bil som den må være originalitet når den nu er sjælden, og jeg ville beholde den med diesel og så hvide plader som Aakermans Guldklump. Det fortjener den efter min bedste mening.I Norge står de to bogstaver for hvor i landet bilen hører hjemme.F.eks. NV og ND for Notodden.LY og LV for Larvik.KT for Kongsberg og selvfølgelig alle A og B m.m. står for Oslo.Og så følger de det svenske system med et lille klistermærke på nummerpladen som dokumentation for betalt afgift for en given periode.
Arrrh Mort, dog ikke så slemt. Nummerpladen er svensk, norsk bruger samme nummerstil som DK med 2 bogstaver og 5 tal, den her har en svensk nummerplade "ODA 587". Men jeg synes værdien af en bil som den må være originalitet når den nu er sjælden, og jeg ville beholde den med diesel og så hvide plader som Aakermans Guldklump. Det fortjener den efter min bedste mening.