Forfatter Emne: Vedr træf  (Læst 5791 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline porteren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.112
    • Vis profil
  • By: Jelling
Vedr træf
« Svar #15 Dato: 03. Juni 2014 kl: 14:47:46 »
Citér
"Porter" som kom til vintertræffet, det er småt og godt :)





Jeg var også fristet, men der er rigtigt langt til Vensyssel I saltsjap og snestorm :)
Mvh.
Kim W


Har haft: Arnold. T3 Syncro 2,1 MV. 1989, med 2 spær, decoupler, lange ben og halvhøjt tag

Har: Vanessa. T4 Syncro 2,5 TDI 102 hk. 2001. Lang snude m. AXL motor.
Tidligere polizei buss
 
En syncro med beboelsesfaciliteter er ikke en camper. ----  Det er en expeditionswagen

Offline Andreas

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.488
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro Doka
  • By: 8632 Lemming
Vedr træf
« Svar #16 Dato: 03. Juni 2014 kl: 18:50:15 »
Citat fra: "porteren" post=111831
Citér
"Porter" som kom til vintertræffet, det er småt og godt :)





Jeg var også fristet, men der er rigtigt langt til Vensyssel I saltsjap og snestorm :)

Godt selskab kan man aldrig få nok af, jeg følges gerne med dig fra midtjylland:-)
Andreas
25 38 07 87

1992 VW T3 SuDoka Syncro EJ22 "Pumba"
T3 Campingvogn "Timon"
Peugeot 307 SW HDi
Honda Africa Twin XRV 650

Offline POLLE955

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.766
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
Vedr træf
« Svar #17 Dato: 03. Juni 2014 kl: 19:03:13 »
Godt skrevet Kim , jeg syntes det var et fint træf  , der var rigtig meget T3 snak og mekanik , min kommentar til Fyn 15 er den der trækker vognen bestemmer også hvad vej den drejer , så til alle dem med gode idér  , fat i styrstangen , det er ligesom folkestyrer  der  er man også  nødt til at stemme for at få indflydelse  , det er pisse nemt at sidde på sin flade og brokke sig . Hilsen Poul
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982 , Audi A2 ,14 tdi,Skoda fabia 1,2 tsi 105 hk ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700

Offline Erik

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.191
  • Er den konstruktivt ændret??? DET KAN DU BANDE PÅ.
    • Vis profil
  • T3 model: Doka Syncro 1,9 TDI
  • By: Solrød Strand
Vedr træf
« Svar #18 Dato: 03. Juni 2014 kl: 20:39:41 »
Jeg synes bestemt at det er ok, at give konstruktiv tilbagemelding. Det kan alle lære af. Men uanset hvordan man angriber sagen bliver et træf altid et stort kompromis...

tænk hvis et træf-udvalg ikke i sidste ende selv kunne bestemme men skulle lægge alle beslutninger op til afstemning (hvem skulle være stemmeberettigede) hmm... det må vi så starte med at stemme om... Alle, deltagere på generalforsamlingen eller måske kun dem, som indbetaler depositum til træffet.. nå... derefter stemme om...

dato...????
prisniveau...??
legeplads eller ej...???
aktiviteter..??
menu ved fællesspisning?????
kategorier i konkurrencer....????
campingplads eller græsmark....????
med/uden børn og hunde????

SÅ... har træfudvalget noget at arbejde med... OG... FYN15 bliver MED garanti succes....
Min næste bil vil jeg beholde lidt længere...
DET VIL JEG ALTSÅ...

Offline kh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.699
    • Vis profil
Vedr træf
« Svar #19 Dato: 03. Juni 2014 kl: 21:10:19 »
Der kan sagtens være nogle af Nettets brugere som får andre interesser, jeg har tidligere været med i et par andre foreninger, og derfra oplevet, at efter ca. 7-8 år bliver interessen noget mindre, eller der dukker andre ting op, og med vores 4-5 års kendskab til Nettet ser vi det samme som andre foreninger : en lille flok "Tordenskjolds soldater"

Hvilket bl. a. udmøntede sig  med 12 deltagere til generalforsamlingen !

Det var for mig at se forstemmende få.

Der burde have været ligeså mange til generalforsamling som til træf, netop for at fremsætte forslag  til foreningens drift, men også forslag til Træffet kunne være debatteret og flere kunne byde ind med hjælp til løsning af tiltag som kan gøre Træffet varierende fra år til år,
Selv har jeg erfaret, at nogle af Jer er meget interesserede i kørsel med Syncroerne i værst tænkeligt terræn mens andre hellere vil se et museum eller noget helt andet, som eks. nogle vil gerne se skibene som har besøgt Fredericia sidste weekend, andre vil køre i terræn,
og så kan der på generalforsamlingen bestemmes hvilke faciliteter der skal være på lejrpladsen, til børn og voksne, eller, gøre som dem der holder Ape-træf i Søby på  Ærø, leje et antal pladser på en campingplads.

Måske skal bestyrelsen heller ikke være så bange for at fatte telefonen og kontakte et menneske i et bestemt område, eller med en bestemt interesse, og spørge : Kan du klare denne opgave, og, gider du.
Ganske som da Søren ringede til mig og spurgte : Kan du arrangere noget, så vi måske kan holde generalforsamling i det område ?

Tak for ordet og mvh.

Kurt.
Spurve flyver i flok.
Ørne flyver alene.
Tlf. 40314032

Offline Mary

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.636
    • Vis profil
Vedr træf
« Svar #20 Dato: 03. Juni 2014 kl: 23:13:57 »
Jeg sætter ikke høje forventninger til træffet, andet end at møde nogle mennesker, der er ligeså tosset med de gamle biler som jeg selv er. Og med det for øje, så var dette års træf lige så godt som de tidligere. I år havde vi ikke rigtig tid til at deltage fuldt ud og var der kun lidt sporadisk, men udelukkende med positive indtryk.

For mig er det helt fint med Jens's "opsang" og opfordringer til forbedringer. Men det gør ikke nogen forskel for mit vedkommende.
At toiletforholdene etc. ikke var gode opdagede jeg ikke. For efter at have levet over 2 år i Mary og udelukkende brugt feltspaden, så er jeg og familien glade bare at der er en busk at sidde bagved (og det var der rigeligt af i år, så ingen panik der). Faktisk synes både vi og ungerne langt bedre om en tur bag busken med feltspaden end et snusket træk og slip (som det ofte er når mange mennesker bruger det).

Jeg er enig med Kim (porteren) beskrivelse i forhold til havkajaktræffet.

For os er en god græsmark ganske udmærket. Gerne krydret med en flot udsigt, evt. tæt på en sø eller lidt hav og gerne en del lægivende træer. Faktisk synes jeg at det passer meget bedre til vores biler, nemlig at kunne slå sig ned hvorsomhelst uden at skulle have både strøm, vand, toilet, legeplads etc. Selvom det selvfølgelig ikke gør noget at det er der.

Men Mary føler sig altid lidt ved siden af når hun hverken har strømstik eller spildevandstank indbygget. Til gengæld kan hun holde strøm nok til knap en uge til køleskabet og vand til 5 mennesker i næsten lige så lang tid. Og det synes vi er ret fedt.

Skulle vi pege på det perfekte sted, så vil det være noget af en kombination af Sallinge fiskesø som plads og så de lægivende træer fra i år og med en god terænkørsel i gåafstand derfra.
Mary, en fuldblods syncro camper med 3 knapper.
Indrettet med beboelse og soveplads til 5 personer.

Opkaldt efter det gode skiv Mary, fra Rasmus Klump. Fordi han og hans venner brugte hende til at rejse ud i verden og møde nye venner.
Nøjagtig som vi gjorde, da vi rejste ud i verden i Mary.

Læs om vores 2 års jordomrejse i Mary på www.dennisbager.dk

Offline Niels Erik Thing

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 42
    • Vis profil
Vedr træf
« Svar #21 Dato: 04. Juni 2014 kl: 00:51:22 »
Kære alle T3 folk - jeg vil blot sige tak for et godt  fynske træf  i år - og selvfølgeligt specielt tak til alle jer der har arr. og sat telte op mm. og ikke mindts pakket det hele sammen og ryddet  pladsen igen. Oprydningen kan jo nogle gange være meget slidsom - og jeg kan ikke prale af at have været med!!!!
 Nå -  det var et rigtigt fedt terræn i havde skaffet - der kunne man også have overnattet til en anden gang måske, Besøget hos undertegnede
er jo ikke nogen seværdighed og jeg har det altid lidt blandet med det - men hvis nogle har lyst at køre efter det er det helt iorden - og nok så vigtigt - jeg fik også solgt en hel del!!!!!!!  og det var hyggeligt  - så...... men det er bestemt ikke noget must for fremtidens fynske træf.
  Meeen  -   eller for ast starte et andet sted  så har det fynske træf historisk set nok altid været et lidt primitivt møde - forstået på den måde  at der skulle overnattes i en  natur hvor koner og børn også kunne finde adspredelse og kravet til vvs blot var vand og WC.

 Noget man måske kunnel tage med til næste års jubitræf  kunne  være den fælles start hvor vi mødes og hilser på biler og mennesker og derefter kører i samlet trop ud i det blå...  det er jo altid sjovt at være mange..
  Detr var bare lidt strøtanker fra sydfyn  -   og som en vis Mølle (udfra min sparsomme hukommelse)  plejer at formulere sig ovenpå et veloverstået træf -"om jeg glæder mig til næste års træf - ja se´føli"


Og det gør jeg også - så mange tak for Fyn 14  - vi ses.
 Niels Erik