Forfatter Emne: Kedelig oplevelse hos Amager Møller  (Læst 8204 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Kim Steen Carlsen

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 5
    • Vis profil
  • T3 model: VW Transporter - Atlantic fra 1990
  • By: 3070 Snekkersten
Kedelig oplevelse hos Amager Møller
« Dato: 26. Juni 2020 kl: 06:56:08 »
Var blevet anbefalet Amager Møller her på T3 Nettet, da jeg har et defekt fyr. Aftalen gik på, at de skulle undersøge om det kunne repareres eller udskiftes. Jeg afleverer min T3 og tager på arbejde.

Jeg tænker, at jeg vil blive ringet op og blive fortalt om de kan reparere og i så fald hvad det vil koste.
Det gør ikke. I stedet bliver jeg præsenteret for en regning på kr. 3.300 for at have undersøgt fyret og iøvrigt skiftet mit forbrugsbatteri.

Jeg var målløs og rasende. De ville så gerne tilbyde mig en god pris på et nyt fyr til kr. 14.000.

Jeg skal hverken have et nyt fyr eller besøge Amager Møller igen.

Offline HrRudbeck

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 17
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Doka, hvide plader
  • By: Skive
Sv: Kedelig oplevelse hos Amager Møller
« Svar #1 Dato: 26. Juni 2020 kl: 11:25:03 »
Du betalte vel ikke regningen?