Forfatter Emne: varme apparat problem  (Læst 3481 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rene\'

• Gæst
varme apparat problem
« Dato: 21. Januar 2006 kl: 13:15:05 »
hej har et prob med min blæser foran, nuher når det er koldt blæser den fint når bilen er hel kold men når så den blir varm går den lissom ned i omd for til sidst at holde helt op med at blæse og er bilen varm vil den slet ikke blæse før jeg har kørt et stykke vej.og da mit varmeapparat under bagsædet slet ikke vil køre kun springe sikringer er det en smule koldt i bilen.Håber på en ide til hvor jeg måske skal søge efter fejlen
mvh Rene'

Offline dokajønne

• Hero Member
    • Vis profil
varme apparat problem
« Svar #1 Dato: 22. Januar 2006 kl: 09:58:29 »
Hejsa
Springer det bagerste også sikringen når det forreste ikke er tændt? Jeg har tumlet med dårlige lejer i den forreste blæser. når bilen var kold gik det hæderligt men så snart der kom lidt varme i lejerne begyndte slørret at gøre sig gældende. I tomgang kunne jeg se på forlygterne at blæseren begyndte at sluge en del af strømmen. Har du én strømslugende blæser skal sikringen springe når du kobler nr 2 ind (forudsat de sidder på samme sikr)
mvh
Dokajønne

If it works.....don\'t fix it

Rene\'

• Gæst
varme apparat problem
« Svar #2 Dato: 22. Januar 2006 kl: 20:20:37 »
okay de sidder ikk på samme sikring og det er kun den bagerste der slet  ikke vil køre og bare hiver en sikring ca 10-15 sek  efter den er tændt.Men så må jeg vel hellere få kikket ind til den og se om den har meget slør ,skal nemlig ha kikket da min speeder er frosset :twisted: men tak  for ideen
mvh Rene'