0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har en doka syncro til salg herinde.
Spørgsmålet er vel egentligt om hvor meget syncro der er tilbage i den. Er forreste trækaksler skåret over, eller er hele syncrofortøjet fjernet? Det er der måske noget der kunne tyde på, idet du skriver at speedometeret ikke virker, og spedometerkablet sidder i fortøjet på syncro´en.Med hensyn til sænkningen tvivler jeg på at du kan sænke den med standard fjedre, hvis det stadig er den oprindelige drivline. Men jeg tror der findes forstærkede fjedre til camperne m.m. Om fjedrene til Coach-modellen er forstærkede ved jeg sq ikke lige, men det er der nok nogen andre der gør.
Det giver ingen mening at sænke en Syncro, find hellere en 2wd de er til at få helt ned på maven hvis det er det du er efter.mvh/Jan
Citat fra: "jankjerbye"Det giver ingen mening at sænke en Syncro, find hellere en 2wd de er til at få helt ned på maven hvis det er det du er efter.mvh/Janmen det er jo ingen syncro! Det er egentligt det jeg ville høre lidt mere om - ikke om det giver mening, men hvad der er forskel på at sænke en syncro og en 2wd. Kan sagtens se hvorfor man ikke vil sænke en firehjulstrækker - sagen er jo bare at denne her ikke har 4wd - og vil så høre hvordan, og om det kan lade sig gøre at få den nedad.:wink:
Syncroen har udover sit 4wd en anden opbygning af undervognen og den er væsentligt højere i opbygningen.
Gør som Jankjerbye forslår og led efter en 2wd´er. Evt. her i sverige, han har et par stykker til salg: http://web.telia.com/~u56509010/vw-tristar.htm
CitérGør som Jankjerbye forslår og led efter en 2wd´er. Evt. her i sverige, han har et par stykker til salg: http://web.telia.com/~u56509010/vw-tristar.htm@Bo:Sjovt som verden er lille, jeg skal faktisk over og besøge netop Patrick og Erhard som du linker til, i morgen Så må vi se hvad jeg får med hjem af overraskelser :wink: