Forfatter Emne: Har seriøst brug for hjælp... (doka problemer)  (Læst 3770 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jarl

• Hero Member
    • Vis profil
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Offline opelhaj

• Hero Member
    • Vis profil
Har seriøst brug for hjælp... (doka problemer)
« Svar #1 Dato: 15. August 2007 kl: 18:01:18 »
hmm som daily driver og erhvervs vogn kan den vidst godt bli et dyrt bekendtskab medmindre...... at du elsker og skrue selv og hygge og nusse om den. ellers er det ikk optimalt tror jeg.
Start bud 5000.- med mindre andet er aftalt.  1,9dg doka med sneglehus, sommervogn, Daily driver lupo 3l Årg 2005 med træk og Grüne Plakette, uden partikel filter. 21*86*58*06

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19911

Offline opelhaj

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: 15. August 2007 kl: 18:53:23 »
men hva ved jeg om diesel! men min benziner har jeg kørt 15000km i nu uden probs den fik skiftet en bærekugle og 2 bagfjedre da jeg fik den ellers er det kun olie og filter den har fået
Start bud 5000.- med mindre andet er aftalt.  1,9dg doka med sneglehus, sommervogn, Daily driver lupo 3l Årg 2005 med træk og Grüne Plakette, uden partikel filter. 21*86*58*06

PARKHAVE

• Gæst
« Svar #3 Dato: 15. August 2007 kl: 19:56:37 »
Skal du bruge den decideret til at køre murer grej med?? incl. sand/mørtel og lignende eller "bare" håndværktøj??

Det er en fin vogn at "rode" rundt i med værktøj og noget skrammel på ladet, men hvis du skal have mørtel-sand-sten m.m. med ville jeg personligt vælge en lav ladvogn med trælad simpelthen pga. læsning/aflæsning.

Reservedele er forholdsvis billige, ca. 9-13 på literen alt efter læs og kørsel (og 4 eller 5 trins gearkasse) vægtafgift på en alm. doka kender jeg ikke.

Det er da en fin årgang ( en af de sidste)
Hvis ikke bremserne foran har været renoveret tidligere kan du måske være uheldig at skulle have calipre også, de er IMO lidt pebrede, men på den anden side det er de sgu osse til alle andre end en gammel golf II :lol:  :lol:

Offline opelhaj

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: 15. August 2007 kl: 20:38:23 »
det er da bare og hoppe ud i det så....

PARKHAVE

• Gæst
« Svar #5 Dato: 15. August 2007 kl: 21:30:56 »
Ja til 7K med ny motor og gear samt rusten lavet - Go for it!

( selv mekaniker der hader rust arbejde :lol:  :lol: )

Offline poot

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: 15. August 2007 kl: 21:40:12 »
Tja hvo intet vover intet vinder.

Der er ihvertfald masser af hjælp at hente her på nettet, hvis noget skulle gå galt, og så har vi en frygtlig vane med at mødes i festligt lag , for at spise pandekager.  8)  8)

Alternativt kan du jo bare smide 200 t kr og købe en identitets løs t5 . den vil garentert også skulle repareres i ny og næ.    Peugot boxer vil jeg fraråde hvis du bare er alm af størrelse, der er ikke plads i motorrummet :? , og har de gået omk 200 tuside er der alt i vejen med dem. Det har vores firmabil, den er 3 år gammel. kom på værksted for 3 uger siden, tabte strømmen over weekenden, og vi har ikke set den siden, det må være noget meget svært, der skal laves, godt det firmaet der skal betale regningen, en sven + lærling, leje af låne bil i 3 uger  :?:  :?:  :?:

Hilsen Poul
Poul Ottesen
Kørende : T3 syncro doka, 2,1 MV (Moshel) = mobil shelter :D
T3 camper 88 1,6 TD  ( Freja ) = venter på 35 års fødselsdag :)
T3 bus 81 1.6 D (Scoremobil)projekt = venter på "far" !!!!

Bo

• Gæst
« Svar #7 Dato: 18. August 2007 kl: 06:48:00 »
Citat fra: "Thomas rod"
Ja jeg endte sku med at købe, den fik den billigt prisen snakker vi ikke om... Bare lige for at forhøre mig...

Hvad er den Vw T-3 med dobbelt kabine og lad (doka) fra 1989 værd nysynet og evt på plader... bemærk den er hvid og derfor også pisse grim i lakken... jeg mener seriøst grim og den er blevet plettet, da der er lavet rust i den...

Sæt nu lige nogle billeder herind, så vi kan se den.

Og tillykke med den og velkommen til - forøvrigt.

Offline dokajønne

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: 18. August 2007 kl: 21:18:18 »
Den første jeg købte kostede 17.000 og var nysynet (syncro)
Nummer to kostede 1.500kr og var ikke synet (syncro)

En nysynet bil der er 15 - 20 år gammel koster vel fra 8.000 - 20.000 alt efter stand.

Og så lige én gang til:
OM en koster 5 eller 15.000 er i princippet ligegyldigt da begge i teorien kan bryde sammen i morgen. Der er ingen i hele verden der på forhånd kan fortælle dig om det er et godt køb eller ej (medmindre at bilen er åbenlyst elendig eller hammerflot), det må tiden vise.  Det det handler om er om du syntes at det føles rigtigt nede i maven, og om du er villig til at gøre forsøget.

12.000 hvis den tilsyneladende er ok.
mvh
Dokajønne

If it works.....don\'t fix it

Offline opelhaj

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: 19. August 2007 kl: 09:17:37 »
jeg ga 5000 for min med 16 måneder til syn mega grim men mekanisk i top. :D