0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
ja den hjemmelavede sodavandsdåselambdaholder er ihvertfald ikke ret autoriseret og ikke ret holdbar.Kan heller ikke finde tegn på at katten er pillet af, Ved at bilen er fra slut 83 men har fået skiftet motor sidenhen om det er sket i Danmark eller USA aner jeg ikke. Og jeg kan heller ikke gennemskue hvordan jeg konstatere hvorvidt den kører med Digijet eller Digifant. hvis nu katalysatoren burde have været der,men er pillet af, er det så en løsning at montere en? og er der så automatisk gevind til sonden? eller skal jeg lede videre i verden efter rør med gevind? @WBX synes at huske at du svejsede ny lambdasonde på under montering af Megasquirt, er der nogen problemer i det?
Det er nu ikke fordi jeg ikke ønsker at gøre noget har pløjet emnerne Digifant og Digijet igennem både her på nettet og diverse udenlandske. Har også kontaktet både lokal mekaniker og VW, som ikke rigtig giver meget hjælp, fik endda et fint diagram med alle reservedelsnumrerne til udstødningen, bare ikke nogen indikation af lambdasonde. Problemet er jo tydeligvis at jeg desværre ikke endnu ejer ret meget motorsagkyndighed og ikke engang er nået kravlestadiet, derfor er det sgu et problem hvis jeg ikke ved hvad jeg skal kigge efter. Nå men tog da et par billeder idag, har tideligere studset over det er en DF motor og har indsprøjtning, synes at have deduceret mig frem til at DF har karburator, men den har jeg måske også fået halt i halsen...Yderligere fandt jeg bag et lag af møg dette gule skilt som ganske rigtigt fortæller at bilen er har haft katalysator.Og ja Vacuum, men er heller ikke blevet klog på om vacuum er digijet only eller gælder begge typer..