0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.
Du kan sagtens selv skifte en top efter jeg har set hvad du kaster dig ud i.
Du skal bruge en tre-fire stykker specialværktøj til operationen, og inden du nu bliver stresset over at du skal af med et par tusind ofr specialværktøj - så kommer du og låner det af mig.
Du skal se en nye top hjem, og du er snart på vejen igen.
Ja der må der vare nogen herinde der har en jx top liggende, ellers kan du jo altid få en hjem fra ebay, der kan du nok finde en til en 300 eur for en nye top.
Så er det bare at flytte ventiler og knastaksen over...
jeg kunne nok fikse det på en halv time (og kan betales i fodder og drikkevarer :-)).
Demontage af toppen sker som følger:(montéring er direkte omvendt)Tap olien af bilenDemonter dyserdemonter vandslangerdemonter tandremsstrammer hjul og dermed tandremdemonter luftfilterkassendemonter indsugninigs manifolddemonter olie frem/retur til turboendemonter udstødningen fra turboendemonter ventildæksletdemonter den 10 strækbolte der holder toppen nede
2)Bunden er ikke ok, så står den på saugerland fra Suldrup
Desværre, betyder det så også at jeg, endnu engang har misset at besøge gode venner på Lolland, og det er sgu træls! Jeg havde glædet mig til at vi sku ud og så på havørne, men trøster mig med at det er en standfugl, og at vi nok skal nå det. :wink: