0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej Lagoni.Det ser rigtigt ud.
Nix! Du får det med posten i morgen sammen med to gamle fisk og en pose sokker (brugte)! :lol:
hmmm....hvilken slags fisk? :lol: :lol:
Her kl. 3 ringede de så og sagde at jeg har fået jobbet! Det er i Vej & Park i Hvalsø. Slå græs om sommeren og skovle sne om vinteren. Lønnen er lav, men der er masser af gratis frisk luft, og det bliver en kærkommen forandring fra at hænge på motorvejen til og fra hovedstaden.OG.... der er et stort værksted med lift som man frit kan bruge!!!?
Inden du nu skrotter hele dit kølesystem på baggrund af mistanke om utætheder allesteds, så vær lige opmærksom på følgende logik:Hvis der er utætheder i the T-word, så kommer hele kølesystemet under stort tryk. Erfaringsmæssigt vil der så lække kølervæske fra vandpumpe, køler, varmeapparater, pakninger og samlinger. Hvis man erkender og udbedrer fejlen (the T-word again) så ophører udsivningerne de pågældende steder, fordi trykket nu er det naturlige. Med andre ord - komponenterne er ikke nødvendigvis defekte - de kan bare ikke holde vandet inde, hvis trykket er unaturligt stort.
Manden kommer kørende og vræler... ..."Hovwdiaudi snyder og bedrager! Satans jyder, bøsserøve"!
Og i virkeligheden fejlede ingen af komponenterne noget som helst - de var bare ikke dimensionerede til at tåle et tryk på mange gange mere end den ene bar, der højest hersker i et normalt og sundt kølesystem.
Hertil kommer, at det måske var værd at luske en ny tandrem + strammerhjul på, når du alligevel er der - 300
Min er en 1.6 TurboDiesel. Ved ikke om de er kompatible...?Vi må se. Det er jo rent teoretisk. Det bliver jo ikke nødvendigt. Mit topstykke fejler jo ikke noget. Mit topstykke er jo ligesom da det kom fra fabrikken.[/drømme] :wink: