Vær opmærksom på at der er adskillige forskellige AAZ-ladere. Nogle har som Casper skriver "plug'n'play-egenskaber" - andre har andre flanger og passer ikke umiddelbart på JX-manifolder.
Ang. turboplacering: Oliestanden i motoren (bundkarret) er langt lavere end turboens aksel. Derfor er indtrængende olie ikke muligt, med mindre der er påfyldt ALT for meget eller vognen parkeres i en ekstrem vinkel. AAZ'erens oprindelige turboplacering er ikke forenlig med T3'erens motorophæng, og når man anbringer en AAZ'er i en T3'er, så benytter man T3'erens oprindelige oliereturløb til bundkarret, mens man propper hullet i motorblokken af. Gjorde man ikke det, så ville olien ikke få frit fald nedad hele vejen, og så ville risikoen for ekstremt olieforbrug være tilstede.
Brændte ventiler er ikke noget vi normalt bakser med på dieselmaskiner - lad benzinerne om det. Men derfor kan der jo være mange andre gode grunde til at skifte motor.