Nå, posten havde så IKKE olierøret fra DT63 med til mig i dag

så opstart af motoren bliver først efter weekenden.
Men for at være sikker på en forhåbentlig succesfuld genstart, bliver den gjort så klar som jeg nu kan,uden olierøret.
Naturligvis monteres olielampen igen, da den jo skal startes fra motorrummet, ER det brun trykføler som er den korrekte på toppen :?:
Returslangen fra turbo bliver pillet af og blæst igennem.
Slanger til og fra turbo bliver pillet af og renset, og der tjekkes om der står olie i turboen, og om der er slør i den, og om den snurrer let.
Der kommer frisk olie på, og nyt oliefilter som bliver fyldt inden montering.
Når røret kommer, afmonteres det gamle og der hældes olie i turboen inden det nye rør monteres, og der hældes yderligere olie i oliefilterkonsollen inden røret monteres der på.
Vacumpumpe afmonteres og oliepumpen snurres manuelt indtil der er tryk på.
ER DER NOGET JEG HAR GLEMT :?: :?: :?:
Eller er der andre gode råd jeg kan følge, inden den skal startes igen. :?:
Tony.