Forfatter Emne: Sporadisk vandtab - ekspertise søges  (Læst 4995 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bo

• Gæst
Sporadisk vandtab - ekspertise søges
« Svar #15 Dato: 14. Oktober 2007 kl: 17:42:27 »
Citat fra: "KHSalvesen"
Hvor lang tid vil du bruge på at skifte den toppakning. ?

Hmm....det kommer vist an på hvilen dieselrøv jeg kan få til at hjælpe mig :wink:

Offline KHSalvesen

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: 14. Oktober 2007 kl: 17:50:52 »
Jeg er nu ikke stolt ved det dieselrøv. :roll:  Der er noget PAN over det. :oops:

Dieseldrenge - Dieseldicks - Motorheads - Dieselfreaks - Mekaniker

Burde en toppakning ikke være skiftet på et par aktive timer eller ihvertfald på en eftermiddag. ?????

Jeg har kun været med til det på min Granada, det tog en halv nat for to toppakninger, men så gravede vi også et kilo mayonaise ud samtidigt.

Kurt
Kurt - 25115788

Bo

• Gæst
« Svar #17 Dato: 14. Oktober 2007 kl: 17:53:45 »
Okay okay ...vi kan da ikke have at du får dårlige "vibes" fra din tid i det københavnske nattemiljø :roll:  :lol:  :lol:

Men så find lige et bedre udtryk :twisted:

Offline poot

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: 14. Oktober 2007 kl: 17:58:02 »
:)

Du skal bare henvende dig til Lagoni. han er i træning.

Umiddelbart vil jeg tro, at på mølles lift kan det gøres på 4 timer.  6 timer på perlesten.   Du har vel en veltrimmet motor, der ikke er rustet sammen :lol:

hilsen Poul
Poul Ottesen
Kørende : T3 syncro doka, 2,1 MV (Moshel) = mobil shelter :D
T3 camper 88 1,6 TD  ( Freja ) = venter på 35 års fødselsdag :)
T3 bus 81 1.6 D (Scoremobil)projekt = venter på "far" !!!!

Offline Jarl

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: 14. Oktober 2007 kl: 18:27:25 »
Jo, forudsat at x-proces går som forventet, at y-skrue ikke knækker og at z-værktøj ikke er blevet "lånt" af ens bror, så kan man sagtens lave sådan et toppakningsskifte på en formiddag.

MEN så naive er vi ikke vel? Vi har nu i snart 3 år været vidne til hinandens projekter her på siden og mange af os har også derforinden en mangeårig karriere med gamle biler. På den måde har vi lært, at der altid sker noget, vi ikke lige havde regnet med. Lad os til eksempel tænke den væmmelige tanke, at et par af turboens 12-kant-bolte knækker - det er jo set før - så rækker en formiddag ikke langt. Derfor ved vi også, at vores tidsberegning altid må efterfølges af et (måske usagt) "hvis det hele går, som jeg håber."
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Bo

• Gæst
« Svar #20 Dato: 14. Oktober 2007 kl: 18:42:18 »
Lige præcis, bortset fra at det nok ikke lige er turboens bolte der knækker, De er nemlg helt nyskiftede 8) Men et eller skal nok drille, og hvis ikke, så bliver man nok så kæphøj at der lige sniger sig et andet projekt ind over, "når nu man er igang" :wink: Og så er der sq nok noget der knækker dér :roll: . Men det er jo det der er charmen - at der er noget at snakke om næste gang der er træf :D