... Efter en håndfuld timer på gds, hvor Mads-Kaa og FRTZ var behjælpelige med gode råd og kræfter, (Tusind tak for det!:-)) måtte jeg ty til hjælp fra et par fætre med en værktøjsvogn. Jeg magtede ikke egenhændigt at rode med det, med Niels Eriks velmenende råd om gearkasse-sænkning i baghovedet!!
Men de fik gelejdet en ny starter på plads (uden at sænke gearkassen!) vi fik sat nye tændrør i og skiftet et led i strømfordeleren. Plus boostet batteriet endnu engang. Og SÅ startede den!!
Men, men, men jeg skulle ikke glæde mig for tidligt! på vej hjem satte bagerste differentiale lås sig (den havde være af under operationen) Var ikke opmærksom nok, da fætrene monterede den igen, og så ikke at beskyttelses gummiet havde været knækket og nu genindsat med blottet studs som følge... :x :evil: :x
Lampen fortæller mig nu at bagerste differentiale spær er aktivt, men jeg har IKKE trukket knappen.!!
Kørte forsigtigt hjem resten af vejen (havde det nu bare været en grusvej!) Med så store sving som muligt, for ikke at belaste spærret kom jeg det sidste stykke hjem. Nu holder vogene dernede og jeg ved ikke hvor jeg skal starte imorgen tidlig???
Kan vel ikke køre videre med at låst bagspær!
Hvad kan jeg gøre får at "låse" det op?