0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Køb dem hos kaefer og ko, så får du den rigtige kvalitet til den rigtige pris (jeg får ikke procenter for at reklamere) og så skal du bruge en slags torx-bit til dem, jeg ved ikke lige hvad den hedder./Mads
Hvor mange bolte skal du bruge??Jeg har omkring 200 stk. liggende i den stærke 12.9 kvalitet...
Skal man tøjre to supertankere, der ligger og vugger i bølgerne, sammen, står man sig bedre med en blød line end med en hård forbindelse. Metaforisk sagt: En kogt spaghetti holder - en "rå" knækker..............køb en kasse med 50, så har du til næste gang også, og selv på Sjælland bør sådan en kasse ikke koste over en hund.
er det med XZN eller HEX?
@CasperKnækboltene skal ud da jeg skal have skiftet blæsermotoren. Stort set alt skal ud. Blæseren bliver monteret lige efter vangerne tror jeg...
Du kan også bare bruge almindelige bolte, der er nok alligevel ikke nogen som kommer rendende med en ny ratstamme for at stjæle din bil. Eller måske.../Mads
Citat fra: "Mads-kaa" Du kan også bare bruge almindelige bolte, der er nok alligevel ikke nogen som kommer rendende med en ny ratstamme for at stjæle din bil. Eller måske.../MadsNjaaa - det skal du nu ikke sige. Jespers er jo en diesel, skal du tænke på Mads
Citat fra: "Mads-kaa"Du kan også bare bruge almindelige bolte, der er nok alligevel ikke nogen som kommer rendende med en ny ratstamme for at stjæle din bil. Eller måske.../MadsDet er den eneste grund til at det er knækbolte? Her gik jeg og troede der lå noget sikkerhedsmæssigt i det...