0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg kører ikke engang diesel, men hvordan kan man blive andet end begejstret, sikke en kapacitet i har i Jarl, kære dieselfolk.
Jarl -hvis jeg må få lov at komme med et lille fif i rækken, så er brikkerne som regel mærket med tykkelse. Hvis man husker at vende denne mærkning nedad, så kan den også læses efter brug.Right! Det skal man nemlig - det glemte jeg lige at skrive, men får man det ikke gjort, så er en mikrometerskrue en god ting-og hvad er det for en knallert der står i baggrunden. Jeg plejer at genkende modellerne, men denne her driller.... :shock:Knallerten er min knægts cykel, men derudover har han vist en Suzuki K 50 med automatisk olieinjektion direkte i krumtaplejerne og i indsugningen, samt en Tomos med 2 automatgear, som faderen låner til at hente cigaretter på tanken. I øvrigt påfaldende så fartblind sådan nogle knægte anser deres forældre for at være... :wink: Når man spørger, så er de HELT lovlige, når man låner dem, så hører man straks vrælet af en 22 mm karburator og de 30 km/h er forlængst passeret før den for alvor begyder at accelerere...Satans knægt, sådan var jeg da ikke... :roll:
Lige et tillægsspørgsmål... som jeg læser det kan jeg på forhånd ikke regne ud hvilke "shims" jeg skal have fat i kan jeg? I princippet kan jeg først afgøre det når toppen er pillet af!
Du siger man måler på den "flade" side af knasten, du mener altså når knasterne vender "opad" (som når man skal tage shimsne ud)?!
Citat fra: "Mølle"Jarl -hvis jeg må få lov at komme med et lille fif i rækken, så er brikkerne som regel mærket med tykkelse. Hvis man husker at vende denne mærkning nedad, så kan den også læses efter brug.Right! Det skal man nemlig - det glemte jeg lige at skrive, men får man det ikke gjort, så er en mikrometerskrue en god ting-og hvad er det for en knallert der står i baggrunden. Jeg plejer at genkende modellerne, men denne her driller.... :shock:Knallerten er min knægts cykel, men derudover har han vist en Suzuki K 50 med automatisk olieinjektion direkte i krumtaplejerne og i indsugningen, samt en Tomos med 2 automatgear, som faderen låner til at hente cigaretter på tanken. I øvrigt påfaldende så fartblind sådan nogle knægte anser deres forældre for at være... :wink: Når man spørger, så er de HELT lovlige, når man låner dem, så hører man straks vrælet af en 22 mm karburator og de 30 km/h er forlængst passeret før den for alvor begyder at accelerere...Satans knægt, sådan var jeg da ikke... :roll: