0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Bosch renoverer og indstiller dine dyser for omkring 1000kr
Citat fra: "dokajønne"Bosch renoverer og indstiller dine dyser for omkring 1000krdet er pr. stk. Man indstiller ikke gamle dyser - de skal med det samme i skralde spanden, hvis man ikke ved hvor langt de har kørt! Man kan ulejlige sig til at teste dem, men som altid er det ikke umagen værd.hvor i landet bor du?
@BettemadsNu kører jeg både T3, MB 300 D Turbo, og er halvdelen af CM-Dieselservice (TM). Så jeg vil mene jeg er kvalificeret til at udtale mig om vw og mercedes dyser.Hvad er det for nogle dyser du har købt, og hvorhenne ? Jeg kan garantere dig at du IKKE har købt et sæt dyser til en Mercedes 300 Turbodiesel, INGEN MB Turbomotorer kører med 115 Bar i tryk.@pootJeg ved ikke lige hvad thansen har forsøgt at binde dig på ærmet, men der er ikke forskel på dyser til en dansk jx motor og en tysk jx motor.De forskellige geometrier i dysespidsen er på micrometer niveau, så det er ganske naturligt at du ikke kan se forskel....... Alle dysespidser ser ens ud med vores øjne.
Hvorfor ikke bare bruge de dyser du har blot med andre/nye dysespidser i??
Nu har keg lige kigget lidt på siden der henvises til, og forviringen opstår for en 300 TD ikke er en turbodiesel, men blot en diesel. TD står for T-model Diesel. En 300 TDT derimod er en 300 T-model Diesel Turbo.Så skal man også være opmærsom på at der i forbindelse med katalysatorer og partikkelfiltre(ja partikkelfiltre!) dengang i starten af firserne. Er forskel på amerikanske og europæiske konfigurationer.Jeg ved ikke hvad du forstiller dig prismæssigt, når du siger at de nye komplette dyser er billige, men CM-Dieselservice(TM) kan levere 4 dyser til dig som ombyttere i renoverede holdere for 1000,-Det inkluderer 4 dyser, 4 flammeskiver, blændprop, nye lækolieslanger og alufedt til monteringen. Og så kan du selv vælge hvilke dysespidser du vil have og hvilket tryk du vil have dem leveret med.