Forfatter Emne: Hvilken pakning er det.  (Læst 1670 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Hvilken pakning er det.
« Dato: 11. Marts 2008 kl: 22:08:56 »
Jeg har fået en toppakning. Den passede ikke på en en bil engang og emballagen er væk. Hvor passer den.? Hva Jarl.

Det menes at bilens motor har fået Golf topstykke med hydrauliske ventiler, er det ikke no go. ?

Når pumpen ikke rigtigt ligner min Sauger, kunne det så ikke være en golf. Er der særlige kendetegn ?

Jeg mistænker det måske er en hel Golf motor.

Kurt
Kurt - 25115788

Mølle

  • Gæst
Hvilken pakning er det.
« Svar #1 Dato: 11. Marts 2008 kl: 22:20:32 »
Hvis du har en pumpe som ligner vores, hvor LDA dåsen er udskiftet med et aluminiumshus på toppen, så har du en pumpe fra en anden VW, fx en golf eller passat

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Hvilken pakning er det.
« Svar #2 Dato: 11. Marts 2008 kl: 22:22:14 »
Citat fra: "KHSalvesen"
Jeg har fået en toppakning. Den passede ikke på en en bil engang og emballagen er væk. Hvor passer den.? Hva Jarl.

Det er en pakning til en hydromotor, som jo fint kan stamme fra en Golf, Passat eller A80.

Det menes at bilens motor har fået Golf topstykke med hydrauliske ventiler, er det ikke no go. ?

Hydrotopstykker på hydroblokke, mekaniske topstykker på mekaniske blokke - ingen hybrider - med mindre man laver klamp og fusk.  

Når pumpen ikke rigtigt ligner min Sauger, kunne det så ikke være en golf. Er der særlige kendetegn ?

Golf, Passat og A80 har et andet kabeltræk med et andet kabelfæste og en anden regulatorarm (højere).

Jeg mistænker det måske er en hel Golf motor.

Rimelig tanke.
Kurt
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!