0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: "verner"dvs. 12euro for de lister, kommer der andre gebyrer udover det?det er nu 10... så er der din banks gebyr....Men køb da lidt af alle de andre gode ting han har, når nu du har optil 5 kg. Listerne vejer ikke ret meget!
dvs. 12euro for de lister, kommer der andre gebyrer udover det?
Citat fra: "Hawaiibussen"Citat fra: "verner"dvs. 12euro for de lister, kommer der andre gebyrer udover det?det er nu 10... så er der din banks gebyr....Men køb da lidt af alle de andre gode ting han har, når nu du har optil 5 kg. Listerne vejer ikke ret meget!ja det er lige det :wink: det kan hurtigt blive dyrt :roll: er det bedst/billigst at købe listerne hos Kaefer?
UST - Umsatzsteuer? = Momsld - måske land? = Danmark = 25 %UStld måske moms i Danmark?Ustld kender jeg ikke, og jeg har meget forstand på emnet moms her i landet. Jens
hmm :? nu er jeg nået lidt længere i bestillingen......skal jeg bare klikke ja til : [size=18]JA[/size] Ich habe die AGB von Käfer & Co gelesen und akzeptiere diese. Unsere AGB finden Sie hier. Allgemeine Geschaeft Bedin.... = firmaets handelspolitikog Ich bin über mein Widerrufsrecht informiert worden.Weiter Informationen zu Ihrem Widerrufsrecht finden Sie hier. = Jeg er informeret om mine rettigheder for at returnere varen
oversættelse TAK :? please Bestätigung BekræftigelseIhre Bestellanfrage wurde in unserem System gespeichert. Deres bestilling er accepteret i vores systemEine Kopie Ihrer Anfrage wurde an die von Ihnen angegebene E-Mail Adresse gesendet. En kopi af deres forespørgsel/bestilling bliver sendt til den mailadresse de har opgivetIhre Anfrage hat die Nummer online-11534 Bestillingen har nr ....Sie haben die Möglichkeit die Anfrage jetzt angezeigt zu bekommen. De har muligheden for at ( jeg tror de er at få det på print eller - Hjælp heranzeigen.Sehr geehrte Kunden,wenn Sie die Bestätigung nicht erhalten, sehen sie bitte inihrem Spamfilter nach, da es häufig vorkommt, bei z.B. AOL , Web.de,GMX usw., das diese Mails oft dort hängen bleibenBla Bla Bla. - Hvis du ikke får en kvittering på mail skal du tjekke om den er gået i spamfilteret