0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: "Hawaiibussen"turen går til Sardinien d. 20. juni.....puha langtur 1700km og en mindre færgetur på 7timer rigtig god tur!bilen kan jeg ingenlunde hjælpe med, men vi var på Sardinien for 7 år siden, ikke i t3, bare en lejet Fiat Punto…gode bekendte kommer der hvert år, fordi han har familie der, så jeg spurgte naturligvis (ok, indrømmet: det var ikke så præcist) hvad skal vi, når vi er på Sardinien? – i håb om et kulturelt indput. Fruen svarede efter en mindre tænkepause: husk brækposer – og masser af vand! :shock: rådet være hermed givet videre… :? 1700 km lyder som at I lander nordpå. vil I mon køre øen rundt? Cágliari kan klart anbefales, og kører I derned ad østkysten, så ta' en pause i Muravera – der har (eller havde i 2001 :? ) de den bedste isbar! igen: god tur, og held&lykke med bussen!bedste hilsner-eliseps. vi fik nu aldrig brug for poserne, men det skader jo aldrig…
turen går til Sardinien d. 20. juni.....puha langtur 1700km og en mindre færgetur på 7timer
Tak for input!Ja det er på nordøen, Olbia sejler vi til, vi er på primært pga af windsurfingen. Paia og porto Pollo. Men der skal ud og opleves på øen! Om vi kører helt til Cágliari ved jeg ikke det er langt!
Citat fra: "Hawaiibussen"Tak for input!Ja det er på nordøen, Olbia sejler vi til, vi er på primært pga af windsurfingen. Paia og porto Pollo. Men der skal ud og opleves på øen! Om vi kører helt til Cágliari ved jeg ikke det er langt!ingen årsag!Cágliari kan bedst beskrives som 'Rom i lommeudgave' – cute lille hovedstad.vi har en Rough Guide, som I kan arve, hvis det har interesse – men den er altså fra 2000 og måske ikke så aktuel…-elise
vi har en visuel guide fra politikken - men det kunne være godt med anden også