0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Øv. Var lige ude og tjekke, nu motoren er blevet kold.Den hoster og går ujævnt og går ud.Det er tydeligt at den ikke tænder på alle cylindre. Verdamt.Nå, jeg må måle tændrørskabler igennem imorgen.Og skaffe et sæt ventildækselpakninger, og prøve at stille ventiler.Jeg har tjekket tændrørerne, de er fine fine kaffebrune allesammen.Måske, måske, det stadig kan være benzinpumpen - men ville der så stadig være symptomerne med at der er cylindre den ikke tænder på?JJ
Øv. Var lige ude og tjekke, nu motoren er blevet kold.Den hoster og går ujævnt og går ud. Det kan være automat chokeren der ikke er indstillet rigtigt eller er deffekt !?Det er tydeligt at den ikke tænder på alle cylindre. Verdamt.Nå, jeg må måle tændrørskabler igennem imorgen.Og skaffe et sæt ventildækselpakninger, og prøve at stille ventiler.Husk at tage alle løftere ud og tjek om de er fyldte ! Justerer du bare ventilerne, kan du risikere at ødelægge mere end du gavnerJeg har tjekket tændrørerne, de er fine fine kaffebrune allesammen.Måske, måske, det stadig kan være benzinpumpen - men ville der så stadig være symptomerne med at der er cylindre den ikke tænder på?Det tror jeg ikke.... :roll: Har du tjekket og skiftet alle de ting vi talte om sidst !?JJ