**1) Starter dårligere i koldt vejr **
Kan skyldes manglende forvarme eller dårlig kompression
**2) Ujævn motorgang uden brug af koldstartskablet **
Det er helt normalt med ujævn motorgang hvis ikke koldstartkablet bruges.
**3) Længere forglødning påkrævet **
Muligvis brændt et eller flere gløderør
**4) Hvid røg ved start **
Kan også skyldes manglende brug af koldstart....men desværre også defekt toppakning/topstykke
**5) Stort set umulig at starte **
Defekte gløderør eller manglende kompression
***Jeg har (desværre) også opdaget, at jeg har kørt med lidt for lidt kølevand på (ca. 0.75l under min stregen) så spørgsmålet er om det i sig selv er nok til at slå det sidste kompression ihjel **
Det er i hvert fald nok til at ødelægge en toppakning/et topstykke.....og nu skriver du den var ca 0,75 liter under minimum mærket.....blev anlægget luftet ud, så du er sikker på det ikke manglede endnu mere væske.....,min erfaring hvis lampen blinker for væskemangel, så fyldes beholderen, anlægget luftes behørigt ud, og så kan der typisk være et par liter eller tre mere end det der mangler i beholderen ....for øvrigt må vandet jo også være forsvundet et sted hen......måske defekt toppakning/topstykke :wink:
Har nøjagtig samme problem selv p.t.