0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er dog stadig overrasket over at alle rør gik på under 14 dage :roll:
Hej Eva,Måske jeg bare skulle trække det hver gang fremover??Mvh Jesper
Citat fra: "Jesper"Hej Eva,Måske jeg bare skulle trække det hver gang fremover??Mvh JesperDet er i hvert fald det råd jeg har fået...altid bruge koldstart ved kold motor.Og du skal kunne høre/mærke forskel på om koldstarten er trukket eller ej ved start .Også hvis du eks. prøver at trække koldstarten ud mens motoren er i gang og varm skal du også kunne høre forskel...ellers står det forkert.
og du skal kunne høre/mærke forskel på om koldstarten er trukket eller ej ved start .Også hvis du eks. prøver at trække koldstarten ud mens motoren er i gang og varm skal du også kunne høre forskel...ellers står det forkert.Det har jeg aldrig hørt.! Eller hørt om.! Over 2000 RPM regulerer den jo samme sted hen alligevel. Backmobilens håndtage er aldrig skubbet ind.!
Citat fra: "Eva" og du skal kunne høre/mærke forskel på om koldstarten er trukket eller ej ved start .Også hvis du eks. prøver at trække koldstarten ud mens motoren er i gang og varm skal du også kunne høre forskel...ellers står det forkert.Det har jeg aldrig hørt.! Eller hørt om.! Over 2000 RPM regulerer den jo samme sted hen alligevel. Backmobilens håndtage er aldrig skubbet ind.!(Porter er altid godt og kan kurere mange ting, men biler :?: :lol:) Kurt
Citat fra: "KHSalvesen"Citat fra: "Eva" og du skal kunne høre/mærke forskel på om koldstarten er trukket eller ej ved start .Også hvis du eks. prøver at trække koldstarten ud mens motoren er i gang og varm skal du også kunne høre forskel...ellers står det forkert.Det har jeg aldrig hørt.! Eller hørt om.! Over 2000 RPM regulerer den jo samme sted hen alligevel. Backmobilens håndtage er aldrig skubbet ind.!(Porter er altid godt og kan kurere mange ting, men biler :?: :lol:) KurtDr (Trans)Porter = min VW mekaniker :wink: Nu går motorern jo forhåbentligt ikke med 2000 rpm i tomgang,,,og hvis du ikke kan høre forskel på motorgangen hvis koldstarten trækkes med varm motor, så virker som minimun koldstarten ikke :wink:Koldstarteren virker fint efter hensigten. Særligt når det er koldt, jeg gider bare ikke trykke den ind igen.På de tre motorer jeg har erfaring med, har jeg aldrig hørt nogen forskel om jeg trækker eller skubber håndtaget hvis bare motoren er varm.
Du kan sætte en anden sensor i og håbe på, at den laver lidt mere modstand. Du kan også selv sætte en modstand på kablet. Endelig kan du gøre som jeg: Jeg hader at være under administration af systemer (sagde den gamle VS'er :wink:)Derfor har jeg taget stikket af sensoren. Nu er det så mig der bestemmer hvornår og hvor længe, der skal glødes.