Forfatter Emne: Så er der flow igen! Om luftfiltre og deres renhed.  (Læst 4960 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bo

• Gæst
Så er der flow igen! Om luftfiltre og deres renhed.
« Svar #15 Dato: 21. August 2008 kl: 17:24:47 »
Citat fra: "Jarl"
Ja! Og så er der også den fraktion, der glæder sig til OL er overstået, så der kommer noget i fjernsynet igen... :wink:

Herfra forestiller jeg mig nu endnu en 4-årig ørkenvandring udi ligegyldige talentshows, fede folk der slanker sig og tager på, alt for unge mødre der narres til at udstille deres trøstesløse situation, nørder der ikke kan få en date, landmænd der slet ikke kan få en date, og så en masse indslag med for mange politikkere der ikke har nosser til at mene noget - og når de endelig mener noget - ikke vil stå ved det. :evil:

Jeg glæder mig allerede til OL i London 2012 :!:

(Pyhh det lettede :wink: )

Offline lagoni

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: 21. August 2008 kl: 18:33:41 »
Så er det ikke bare Jarls køretøj, men sandelig også Bo som har fået luft!

:lol:
Donationer kan indsættes på regnr.: 5396 kontonr.: 0523319

Offline jankjerbye

• Hero Member
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
« Svar #17 Dato: 21. August 2008 kl: 19:50:20 »
Man bliver helt glad for at man skippede flimmeren for 10 år siden.. It's all crap anyway  :D
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012

T3Anders

• Gæst
« Svar #18 Dato: 22. August 2008 kl: 09:20:15 »
Til Bo: Hørt! :)

Til jan:  Desværre er der ikke opbakning i min familie til en tilsvarende ordning. Problemet er vel at der ind imellem alle skodprogrammerne, reklamerne osv., også gemmer sig nogle udmærkede og nyttige udsendelser, man skal bare forsøge at navigere rundt i junglen, og det er svært. Men, cool hvis du klarer den uden tegnefilm til børnene. (Hvordan er det nu I har to ikk´?)

PARKHAVE

• Gæst
« Svar #19 Dato: 22. August 2008 kl: 10:00:25 »
Tjaa, jeg har tænkt tanken om flimmerfri tilværelse, men da jeg er internationalt orienteret og mine børn ligeså, tror jeg ikke jeg ville kunne klare i længden kun at høre om gadekærets skærmydsler. :lol:

Enig i at der er meget l...., men det er trods alt den lille kasse der har gjort verden meget meget mindre de sidste mange år med hvad det indebærer af skidt og kanel.

Hmmmm, nej jeg beholder dem :lol:  :lol:

T3Anders

• Gæst
« Svar #20 Dato: 22. August 2008 kl: 10:06:18 »
Det der gør det muligt idag selv om man vil holde kontakten til omverdenen udover gadekæret er jo at vi har fået internettet. Så det er jo ikke lige så utænkeligt som det var førhen at undvære tv'et. Skærmen er jo bare en anden.

Nu skal man jo også betale licens aligevel, computer eller tv, det er jo lige fedt.... "KAN DU SE POINTEN ELLER SKAL JEG STAVE DET FOR DIG?" :wink:

PARKHAVE

• Gæst
« Svar #21 Dato: 22. August 2008 kl: 10:33:37 »
Jeps, men det sociale, det opdragende og det forklarende i forhold til mine børn går lidt fløjten, når vi sidder ved hver vores pc i forskellige rum.
Jeg har også ladet mig fortælle at "integration" af nye medarbejdere i store virksomheder gik hurtige i "gamle dage" da der kun var en kanal - for der havde alle den samme referenceramme. Det er så gået lidt istykker med alle de udbud vi har. Nu er der istedet for dr2fraktioner, eurosportmadpakkeklubben usw. :lol:  :lol:

Dejlig diskussion, men forhindrer det at Jarl's luftfilter bliver så stoppet på 3/4 år ???