Forfatter Emne: Forskel på topstykker  (Læst 1677 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kkrogsgaard

  • Gæst
Forskel på topstykker
« Dato: 23. August 2008 kl: 08:03:00 »
Kan jeg, uden at skille noget ad, se forskellen på hydro og ikke hydro topstykker?

Eller skal det separeres fra blokken og have løfterne ud, før det er muligt at se noget?

Offline dokajønne

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.429
    • Vis profil
Forskel på topstykker
« Svar #1 Dato: 23. August 2008 kl: 08:29:41 »
Efter 8. måned '85 kom der hyd i golferne.

Og f**k så over på golf2.dk.....skruebrækker!!!!

 :lol:  :lol:  :lol:



puha, man kan skiseme godt høre at Jønne er kommet ud af skodaen :D
mvh
Dokajønne

If it works.....don\'t fix it

Kkrogsgaard

  • Gæst
Forskel på topstykker
« Svar #2 Dato: 23. August 2008 kl: 08:58:32 »
Der er jeg sq da allerede :-D

Det er bare fordi jeg har et topstykke liggende, som jeg ikke ved om er med det ene eller andet, så kunne det jo være det kom til salg herinde... ;-)

Det er jo lidt svært at slippe T3 helt.

Og for syv sytten hvor det nederen at have en benzinbil!!!!!!!!!!!  :twisted:

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Forskel på topstykker
« Svar #3 Dato: 23. August 2008 kl: 09:13:07 »
Kig på løfterne under knasten (du skal kun have ventildækslet af) så kan du se om der er justerskiver eller ej...

Med justerskiver = Mekanisk (JX)
Uden justerskiver = Hydro
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Kkrogsgaard

  • Gæst
Forskel på topstykker
« Svar #4 Dato: 23. August 2008 kl: 15:28:43 »
Thanks mate ;-)