Forfatter Emne: Forhjulsleje, hvilket?  (Læst 7477 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline jensjakob

• Hero Member
    • Vis profil
Forhjulsleje, hvilket?
« Svar #15 Dato: 26. Oktober 2008 kl: 18:58:23 »
Tak for input.

Og hermed gives håneretten til T3nettet:

Jeg har betalt 523 kr for et forhjulsleje og en lille dåse lejefedt søndag ved Gør det selv på Glentevej.

Jo jo, de havde varen, og jeg fik da en kop kaffe  -  men det er gurnok møj penge......

JJ
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  

Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Mads-kaa

• Gæst
Forhjulsleje, hvilket?
« Svar #16 Dato: 26. Oktober 2008 kl: 19:50:45 »
Citat fra: "PARKHAVE"
Ved godt det er old-scholl fremfor en presser, men jeg banker dem som regel i ved at bruge den gamle lejeskål.

Man kan også bruge en top af en anseelig størrelse, og den med ovnen er en klassiker. Jeg har lige haft knastaksel drevet til krumtappen i ovnen, 150grader, så glider det lige på...

/Mads

Mølle

• Gæst
Forhjulsleje, hvilket?
« Svar #17 Dato: 26. Oktober 2008 kl: 20:35:35 »
Citat fra: "Mads-kaa"
Ved godt det er old-scholl fremfor en presser, men jeg banker dem som regel i ved at bruge den gamle lejeskål.

Man kan også bruge en top af en anseelig størrelse, og den med ovnen er en klassiker. Jeg har lige haft knastaksel drevet til krumtappen i ovnen, 150grader, så glider det lige på...

/Mads

Det lyder spændende... Hvor sidder det drev, og hvorfor skifter man det??? af klassikere kan som parløb til ovnen nævnes nedkøling med CO2 slukker.

Og så mangler vi bare fotos af motorprojektet.

Ellers fede Girling kalipere... Jeg glæder mig til at se dem sidde og grine under fede åbne aluer.

Mads-kaa

• Gæst
Forhjulsleje, hvilket?
« Svar #18 Dato: 26. Oktober 2008 kl: 21:11:08 »
Citat fra: "Mølle"
Citat fra: "Mads-kaa"

/Mads

Det lyder spændende... Hvor sidder det drev, og hvorfor skifter man det??? af klassikere kan som parløb til ovnen nævnes nedkøling med CO2 slukker.

Og så mangler vi bare fotos af motorprojektet.

Ellers fede Girling kalipere... Jeg glæder mig til at se dem sidde og grine under fede åbne aluer.

Jeg skal nok få taget nogle billeder af motor projektet, så I kan følge med.
Ja, kaliprene kender du jo!!!

/Mads