Den ene gang jeg skilte et fortøj ad (og samlede det igen) var jeg glad for at det ikke sad på bilen, mange skriver om at fortøjet skal helt af, men har set enkelte beskrivelser af at det skulle være nok at skrue "broen" af hen over enden som skal pilles af fortøjet og så bare vippe det lidt nedaf, så må man jo gøre op med sig selv om det er besværet værd at pille fortøjet helt af (tror jeg nok jeg ville gøre)...
Mht. de langsgående beskyttere omkring kadannentror jeg nok at jeg ville pille dem helt af under operationen, jeg havde dem kun pillet af i den ene ende da jeg skiftede gearkasse i en lade, det fortrød jeg da jeg skulle sætte den nye gearkasse på, de er ret hårde at hamre baghovedet ned i

Mht. kadannen, den skal du IMHO ikke være så pernitten med hvordan du monterer, som du ligger op til...
Kadannen i sig selv er afballanceret (du kan se det på de små vægtklodser der sidder på den), jeg drejede min lidt rundt for at teste hvor stort modhold der var i min visco da jeg skiftede gearkasse, og holdt ikke lige regnskab med hvor langt den blev drejet og jeg har ikke oplevet problemer med det...