0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ja jeg kan kun sige at jeg er glad foralt den hjælp jeg fik. Uden havde den stadig stået død i indkørdslen! Når man som jeg absolut intet aner om motorer er det møghamrende svært at komme med en bare nogenlunde fornuftig diagnose. Og selvfølgelig har jeg da set i motoren, men hvis man nu feks ikke aner at der er en sammenhæng mellem kilrem og vandsystemet så kan dens manglende tilstedeværelse åbenbart (ret let...) overses. Det ved jeg nu - og tak for det. Er det ikke lidt det der er meningen med t3nettet - at man kan stille sine spørgsmål - kloge og mindre kloge? Dermed ikke sagt at kvajebajer ikke er fuldt ud berettiget :wink: Carsten.
Og dog........Der må forventes at folk ved bare _lidt_ om biler, svarer lidt til at der kommer et indlæg om en bus der ikke vil starte, hvor der senere viser sig at tanken er tom.Men resultatet er jo blot at der sker hvad Bo skriver, folk holder bare op med at svare på fejlsøgningsindlæg. Det kan man jo så synes om hvad man vil, men jeg synes personligt at det ville være ærgeligt hvis det endte der.
Hej CarstenUdover kvajebajer (og nu kan der jo være mange i en T3 :-) ) - så må du gerne love at du på stedet køber en af disse:* Hayneseller, hvis du vover det tyske* So wird es gemachtIkke så meget for vores skyld, men allermest for din egen - en T3'er er så meget mere dejligt et køretøj når man har lært lidt om at skrue på den, og kan klare flere ting under turerne selv - det udvider aktions-radius.Gode hilsnerJens Jakob