0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Køge is filled with VAG S.H.I.T.Jens
Der skal dælme ikke meget til at vælte læsset for en bil der i DK vurderes til ml. 25-40.000 Dkr. i udsalg vel at mærke.
En brugt T3 til 80.000 kr koster altså ½ årsløn.Jeg ville disponere sådan: tage orlov et ½ år,købe en T3 til 3000kr, og så selv renoverer den.
Citat fra: "Mads-kaa"Citat fra: "ctange"En brugt T3 til 80.000 kr koster altså ½ årsløn.Jeg ville disponere sådan: tage orlov et ½ år,købe en T3 til 3000kr, og så selv renoverer den. Jeg tror ikke nogen vil være i stand til at renovere en bil til 3000kr så den bliver i samme stand som en til 80000, uden at kæden hopper af regnskabet./MadsDer er ingen proportionalitet mellem den pris manbetaler for en bil og dens stand.Se f.eks her:http://www.t3nettet.dk/viewtopic.php?t=6235&postdays=0&postorder=asc&start=10Den T3 jeg kører i nu, købte jeg for 3000 kr,for godt 3 år siden.Jeg har lige haft den gennem syn for anden gang.Den er rusten, men jeg kan ikke se hvad det skullevære jeg ikke skulle kunne lave, hvis jeg fik et halvt år til det.Nu kan jeg godt leve med at min bil ikke er perfekt,så jeg bruger ikke et halvt år på den.De yngste T3'ere er mere end 15 år, så ingen af dem er vel perfekte.
Citat fra: "ctange"En brugt T3 til 80.000 kr koster altså ½ årsløn.Jeg ville disponere sådan: tage orlov et ½ år,købe en T3 til 3000kr, og så selv renoverer den. Jeg tror ikke nogen vil være i stand til at renovere en bil til 3000kr så den bliver i samme stand som en til 80000, uden at kæden hopper af regnskabet./Mads