0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.
Og når nu du har brændt en starter af med de eksisterende kabler, så har du selvf. tjekket kablernes spændingsfald under belastning, right?
Citat fra: "Jarl"Og når nu du har brændt en starter af med de eksisterende kabler, så har du selvf. tjekket kablernes spændingsfald under belastning, right?nej det har jeg ikke og hvordan gør man så lige detFørst og fremmest brug øjnene og fornuften, sidder alt ordentligt, rent, fastspændt og i original stand/størrelse.Selve målingen kan du vel lave med et voltmeter. Mål spændingen på starteren når du starter. kan ir på selve kablet være nok til alt dette i Grelle tilfælde ja.
den unge dame har siden jeg skiftede motor haft et problem med starteren ment på den måde den kører meget trægt rundt så det lyder som om der ikke er strøm nok (men det er der ) for så pludselig at drive starteren rundt med masser af strøm og derefter starteher til morgen kørte starteren så lige en halv omgang for så at være død som en sild og der er stadig masser af strøm men ligemeget hvad jeg gør kommer der ikke engang et lillebitte klik fra den og alle ledninger er renset og sidder på og jeg har også prøvet at korslutte den så det er ikke bundstykketså hvis nogen har en ide høre jeg den meget gerne
Citat fra: "bos1"den unge dame har siden jeg skiftede motor haft et problem med starteren ment på den måde den kører meget trægt rundt så det lyder som om der ikke er strøm nok (men det er der ) for så pludselig at drive starteren rundt med masser af strøm og derefter starteher til morgen kørte starteren så lige en halv omgang for så at være død som en sild og der er stadig masser af strøm men ligemeget hvad jeg gør kommer der ikke engang et lillebitte klik fra den og alle ledninger er renset og sidder på og jeg har også prøvet at korslutte den så det er ikke bundstykketså hvis nogen har en ide høre jeg den meget gerne HVORDAN og jeg mener HVORDAN ved du at der er alt det strøm. Her skal nævnes at du både skal have Ampere og Volt til rådighed når du starter.Batterier er en mærkelig størrelse. Jeg har oplevet meget på den konto.Hvordan ved du det. ? (del af analyse arbejdet)Kurt
Min erfarenhet av volkswagen är dålig aluminium i växellådor prova med en extra -kabel till startmotoren en startkabel eller dylikt.
Og nu mens du er i gang: Polerne på batteriet og kablernes fastgørelse. De SKAL sidde urokkeligt fast, og der skal selvfølgelig være 112% forbindelse.
du kan også gå til den tråd der hedder bøsningsskifte ved nye stater. jeg tror du har lidt af det samme problem som mig. :cry: