0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Regner med man kan genbruge alle bolte osv. Regner heller ikke med jeg behøver at pille træk akslerne af men kun kardannen fortil og det der gitter som løber under vognen. Er der nogle som kan be eller afkræfte dette?
Jeg får MÅSKE vores bus i DAG Totempo har rettet bulen (Malet) og sat en ny kofanger på glæder mig til at se den så jeg ikke skal køre i den skod citron
Citat fra: "Crapz"Jeg får MÅSKE vores bus i DAG Totempo har rettet bulen (Malet) og sat en ny kofanger på glæder mig til at se den så jeg ikke skal køre i den skod citronSå lad os håbe det er en Carat kofanger de erstatter den med...........Sorry jeg kunne ikke komme, ondt i halsen og snue, og tilmed brugt 4 timer på hospital med Hannah......Men er folk ikke derude imorgen onsdag også?
Citat fra: "Hawaiibussen"Citat fra: "Crapz"Jeg får MÅSKE vores bus i DAG Totempo har rettet bulen (Malet) og sat en ny kofanger på glæder mig til at se den så jeg ikke skal køre i den skod citronSå lad os håbe det er en Carat kofanger de erstatter den med...........Sorry jeg kunne ikke komme, ondt i halsen og snue, og tilmed brugt 4 timer på hospital med Hannah......Men er folk ikke derude imorgen onsdag også?Det er sku så sejt de ser så godt ud det de har lavet og ja det er en Carat kofanger så lækkert at se jeg kommer der ud i morgen så kan i jo
Citat fra: "Crapz"Citat fra: "Hawaiibussen"Citat fra: "Crapz"Jeg får MÅSKE vores bus i DAG Totempo har rettet bulen (Malet) og sat en ny kofanger på glæder mig til at se den så jeg ikke skal køre i den skod citronSå lad os håbe det er en Carat kofanger de erstatter den med...........Sorry jeg kunne ikke komme, ondt i halsen og snue, og tilmed brugt 4 timer på hospital med Hannah......Men er folk ikke derude imorgen onsdag også?Det er sku så sejt de ser så godt ud det de har lavet og ja det er en Carat kofanger så lækkert at se jeg kommer der ud i morgen så kan i jo OK hvor fanden har de skaffet den henne fra ny, det gad jeg godt afvide....