0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvis du læser længere oppe, så har jeg skrevet at jeg har tjekket om der er diesel på...Nå, den skal klikke når man sætter tænding på, så er jeg næsten sikker på at det ikke er det der er galt, for jeg hørte den klikke da min kammi satte tænding på og jeg stod ude ved motor. Men skal da nok tjekke, kan jo være den er løs og ikke har forbindelse konstant...Men hvad kan det ellers være??? Kommer lige i tanker om at det er ca. 1mdr siden at jeg skiftede tandrem, vandpumpe og strammerhjul.Kan den være hoppet?? Burde det bare ikke ske noget før, eller er det ikke et kendt fenomen som på min gamle Opel vectra a 2.0 16v eco-tec???
>Godaften...Mange tak for hjælpen.- Fejlen er fundet, og det var som i sagde. Det stik var faldet af den magnetventil som i snakkede om.Jeg satte den på igen, og vupti så spindede den igen..Men den gik dog ud igen da jeg trykkede choker ind. Så kablet var røget ud endnu engang da jeg kørte. Så jeg måtte bide stikket sammen og presse den ind på magnetventilen. Så nu funker det midlertidligt...Takker for hjælpen!!!Ps - Er der nogen der kan svare på hvorfor min fodbremse er så hård når jeg bremser??
Citat fra: "Henrik_871">Godaften...Mange tak for hjælpen.- Fejlen er fundet, og det var som i sagde. Det stik var faldet af den magnetventil som i snakkede om.Jeg satte den på igen, og vupti så spindede den igen..Men den gik dog ud igen da jeg trykkede choker ind. Så kablet var røget ud endnu engang da jeg kørte. Så jeg måtte bide stikket sammen og presse den ind på magnetventilen. Så nu funker det midlertidligt...Takker for hjælpen!!!Ps - Er der nogen der kan svare på hvorfor min fodbremse er så hård når jeg bremser??Den slange der ligger løs er vel ikke den til vaccom forstærkeren.?Kurt