0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Mine overvejelser går nu på, hvordan en Carat ville tage sig ud med et par opvarmede bøjlespejle...
Citat fra: "Jarl"Mine overvejelser går nu på, hvordan en Carat ville tage sig ud med et par opvarmede bøjlespejle...DET GØR DU IKKE..........det blir sagt til de voksne
mmmh det lyder skam lækkert, gad sku godt ha sådan en carat, dog bare med multivan bagsæde og madras samt et indfarvet westfalia hævetag har skive elektro en hjemmeside? for det sker da af og til at man skal reppe et multistik, så jeg plejer at rippe et radio-stik for stikben, de passer nemlig også i andre multistik :wink:
Citat fra: "verner"mmmh det lyder skam lækkert, gad sku godt ha sådan en carat, dog bare med multivan bagsæde og madras samt et indfarvet westfalia hævetag har skive elektro en hjemmeside? for det sker da af og til at man skal reppe et multistik, så jeg plejer at rippe et radio-stik for stikben, de passer nemlig også i andre multistik :wink:Selve benene burde du kunne få på de fleste større værksteder, de er en del af bl.a würtz sortimentet.
Citat fra: "wilson"Citat fra: "verner"mmmh det lyder skam lækkert, gad sku godt ha sådan en carat, dog bare med multivan bagsæde og madras samt et indfarvet westfalia hævetag har skive elektro en hjemmeside? for det sker da af og til at man skal reppe et multistik, så jeg plejer at rippe et radio-stik for stikben, de passer nemlig også i andre multistik :wink:Selve benene burde du kunne få på de fleste større værksteder, de er en del af bl.a würtz sortimentet.ja det ved jeg, men er ikke i branchen mere :wink: