0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Mon ikke Applus har nogle retningslinier desangående ?Da jeg var til syn med min, "forsvandt" Levinsen et eller andet sted hen for, at hente direktiver om træktøjet / max. påhængsvægt.Kunne godt formode, at der ligger nøje direktiver om syncro også ?
ja der findes bremseprøve stande der kan tage 4X4, men tror ikke at de kan klare en syncro med visco-kobling.det er rigtigt at rullerne køre hver sin vej, dvs man tester en side ad gangen, da de selvfølgelig skal testes i fremadgående retning.men jeg tror kun det virker på biler hvor du kan koble for/baghjul fra.
Citat fra: "verner"ja der findes bremseprøve stande der kan tage 4X4, men tror ikke at de kan klare en syncro med visco-kobling.det er rigtigt at rullerne køre hver sin vej, dvs man tester en side ad gangen, da de selvfølgelig skal testes i fremadgående retning.men jeg tror kun det virker på biler hvor du kan koble for/baghjul fra.Hvis du kobler for- baghjul fra...... så er det altså ikke en 4x4 sådan teknisk set.... eller har jeg misforstået det du skriver???
Citat fra: "Mølle"Citat fra: "verner"ja der findes bremseprøve stande der kan tage 4X4, men tror ikke at de kan klare en syncro med visco-kobling.det er rigtigt at rullerne køre hver sin vej, dvs man tester en side ad gangen, da de selvfølgelig skal testes i fremadgående retning.men jeg tror kun det virker på biler hvor du kan koble for/baghjul fra.Hvis du kobler for- baghjul fra...... så er det altså ikke en 4x4 sådan teknisk set.... eller har jeg misforstået det du skriver???nu tænker jeg på sådan nogle kønsløse plastic biler med to gearstænger!normalt er det jo træk på baghjulene i en sådan, og mulighed for at koble forhjul til, samt at låse differantialerne! en sådan bil kan godt testes i bremsestand, hvis den kan køre rullerne modsat og differatialene ikke er låst.