0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Har en fornemmelse af at min toppakning er gået.Så for at have tingene hjemme til lidt weekend hygge ( toppen af og på ),vil jeg køre en tur til howdiaudi og hente følgene :Kun en fornemmelse? Du er vel klar over hyppigheden for defekt topstykke er en del højere end for defekt toppakning.Bolte til topstykket antal ?Aner det ikke (nok) dem jeg har liggende er som en pakke.Varmeskjold til dyser ( så kan dyse trykket blive justeret )Skiftes altid når dysen er ude.tandremssæt med strammehjul + 12.9 bolt ( har de 12.9 bolt howdiaudi?)Hvor vil du gøre af den bolt.?termostat 80 graderToppakninge ( alle 3 tykkelser )Nøjes dog med den tykkeste.!Et komplet pakningssæt uden toppakning. Skal jeg gå efter en gummipakning istedet for en kork pakning til topdækslet ?Absolut ja. (OBS. Jeg har prøvet at hive og vride i den pakning uden at kunne få den på. Den opadgående bue der er, sad næsten 1 Cm. forkert. Men de byttede den til en der duede.) Boltene til udstødningsmanifolden hvor fås de ?Sikkert samme sted, er det ikke std. som fåes alle vegne, jeg brugte et monteringssæt.Er der andre bolte der kan knække , som jeg skal have hjemme?Er der nogle studser til vandet, som knækker let ved afmontagen?Er der noget jeg har glemt , eller er der nok til at jeg kan få det sat sammen igen.Det ville jo være frygtlige ikke at være kørende ,hvis ( når ) der falder sne :-) Absolut :-))Mvh Jes[/b]
Har en fornemmelse af at min toppakning er gået.Så for at have tingene hjemme til lidt weekend hygge ( toppen af og på ),vil jeg køre en tur til howdiaudi og hente følgene :Bolte til topstykket antal ?Varmeskjold til dyser ( så kan dyse trykket blive justeret )tandremssæt med strammehjul + 12.9 bolt ( har de 12.9 bolt howdiaudi?)termostat 80 graderToppakninge ( alle 3 tykkelser )Et komplet pakningssæt uden toppakning. Skal jeg gå efter en gummipakning istedet for en kork pakning til topdækslet ?Boltene til udstødningsmanifolden hvor fås de ?Er der andre bolte der kan knække , som jeg skal have hjemme?Er der nogle studser til vandet, som knækker let ved afmontagen?Er der noget jeg har glemt , eller er der nok til at jeg kan få det sat sammen igen.Det ville jo være frygtlige ikke at være kørende ,hvis ( når ) der falder sne :-)Mvh Jes[/b]
Citat fra: "Jes"Har en fornemmelse af at min toppakning er gået.Så for at have tingene hjemme til lidt weekend hygge ( toppen af og på ),vil jeg køre en tur til howdiaudi og hente følgene :Bolte til topstykket antal ?Varmeskjold til dyser ( så kan dyse trykket blive justeret )tandremssæt med strammehjul + 12.9 bolt ( har de 12.9 bolt howdiaudi?)termostat 80 graderToppakninge ( alle 3 tykkelser )Et komplet pakningssæt uden toppakning. Skal jeg gå efter en gummipakning istedet for en kork pakning til topdækslet ?Boltene til udstødningsmanifolden hvor fås de ?Er der andre bolte der kan knække , som jeg skal have hjemme?Er der nogle studser til vandet, som knækker let ved afmontagen?Er der noget jeg har glemt , eller er der nok til at jeg kan få det sat sammen igen.Det ville jo være frygtlige ikke at være kørende ,hvis ( når ) der falder sne :-)Mvh Jes[/b]søg her på sitet der ligger ALLE svar på dine spørgsmål...........Endda billed serie fra Lagoni da han lavede samme operation.Det undtager ikke Jes for at lave en billedserie. :lol: Det kan godt svare sig at søge før man spørger.
sidst jeg bestilte dele hos hovwdi, ville jeg have købt en kasse med støttebolte, men fik at vide at det havde de ikke noget af :roll: og kobbermøtrikker havde heller ik :roll: paraplyer burde være i et slibesæt/pakningssæt.men som altid, så er det forskelligt hvem man får fat i i telefonen :wink:
Citat fra: "verner"sidst jeg bestilte dele hos hovwdi, ville jeg have købt en kasse med støttebolte, men fik at vide at det havde de ikke noget af :roll: Måske fordi de ikke ved hvad støttebolte er.Jeg ved ikke hvad det er.
sidst jeg bestilte dele hos hovwdi, ville jeg have købt en kasse med støttebolte, men fik at vide at det havde de ikke noget af :roll:
Citat fra: "ctange"Citat fra: "verner"sidst jeg bestilte dele hos hovwdi, ville jeg have købt en kasse med støttebolte, men fik at vide at det havde de ikke noget af :roll: Måske fordi de ikke ved hvad støttebolte er.Jeg ved ikke hvad det er.Jeg tror nu nok de fleste af dem deroppe har rimeligt styr på hvad det er de sælger!!!Støttebolt: