Forfatter Emne: God nok ikke en T3, dog i familie  (Læst 1629 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jes

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 963
    • Vis profil
  • T3 model: Syncro årg. 1985
God nok ikke en T3, dog i familie
« Dato: 13. Januar 2009 kl: 18:01:54 »
Så er det lige før en T5 ,ville gå an som familietransport.
Der er en pæn frihøjde , opnået med portalaksler :-)
Der vil jeg skí´ kalde en lækker ombygning.
http://www.youtube.com/watch?v=E5ln_uZ5HFk&feature=related

Mvh Jes
Tlf 0045 40332205
T3-klub medlem nr 134.
Syncro 1.9 DG 1985 allrounder.
Unimog 411.110 Kabriole. Årg.1959
If you can dream it.   You can have it :-)

Offline jankjerbye

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.356
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
God nok ikke en T3, dog i familie
« Svar #1 Dato: 13. Januar 2009 kl: 18:22:24 »
Ja for faen..  Men hvis du finder en kanon lækker T3 syncro MIT ALLES så har du også råd til 20 af dem for samme pris som EN T5 Seikel Extreme!!

Gu ved hvad man gør hvis dender portal aksel skal laves..  Goddav Hr. Seikel... hvad tager i i timen? :)

/Jan
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012

Djursland

  • Gæst
God nok ikke en T3, dog i familie
« Svar #2 Dato: 13. Januar 2009 kl: 23:07:31 »
nu er en T5 i sig selv en lækker bil og når den så lige har været forbi ham der peter bliver den altså ikke pænere og slet ikke de fælge der de er mindre pæne

men helt sikket en god teræn bil


men hvad er forskellen på den og en 4motion

nu er jeg ikke lige så god til sønderjysk så jeg kan forstå hvad den dygtige peter siger

Mvh Djurs  :lol:  :lol:

Offline wilson

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.018
    • Vis profil
God nok ikke en T3, dog i familie
« Svar #3 Dato: 13. Januar 2009 kl: 23:10:12 »
Den store forskel er portalakslerne / nav reduktion. Dette giver mere frihøjde og flytter trækakslerne væk fra center af navet.

Dem og så de større bremser nødvendigør så også de meget aparte fælge
vi høres / Olsen

Legetøjet:
Trambussen: Milidoka 1,6 TD - RAL 6015 Schwarzoliv \'88
Blommen: Corrado VR6 \'94
Kromøglen: Suzuki GSX1400 \'06
Varanen: Suzuki gs650g katana \'83 m kardantræk og knopdæk:-)

Herr_Jensen

  • Gæst
God nok ikke en T3, dog i familie
« Svar #4 Dato: 13. Januar 2009 kl: 23:18:29 »
Meh... Så den da vi var i Hannover. Den ligner en normal murer balje - med fede dæk.

Jeg ville hellere gøre som Hr. Hawaii og kigge på en LT ; ).

Djursland

  • Gæst
God nok ikke en T3, dog i familie
« Svar #5 Dato: 13. Januar 2009 kl: 23:47:16 »
Citat fra: "wilson"
Den store forskel er portalakslerne / nav reduktion.


men gør det så noget for gearingne ved landevejs kørels (=jeg ved ikke hvordan det fungere)

men ellers smart fundet på

Mvh Djurs  :lol:  :lol:

Offline wilson

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.018
    • Vis profil
God nok ikke en T3, dog i familie
« Svar #6 Dato: 13. Januar 2009 kl: 23:52:44 »
nej det gør ikke noget godt for hverken økonomi eller tophastighed - det er også nævnt i indslaget.

http://no.wikipedia.org/wiki/Portalaksel
vi høres / Olsen

Legetøjet:
Trambussen: Milidoka 1,6 TD - RAL 6015 Schwarzoliv \'88
Blommen: Corrado VR6 \'94
Kromøglen: Suzuki GSX1400 \'06
Varanen: Suzuki gs650g katana \'83 m kardantræk og knopdæk:-)