0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
I forvejen kan jeg ikke holde styr på alle de mange flinke T3 folk her. Det er da din egen skyld, du forsvinder jo hvergang der er en der åbner en øl. :lol: Da jeg ikke kan forestille mig du er kaloriefornægter eller Jehova's må du lære at styre dine hormoner. :lol: Der er fare for, at manglende "mental stak overflow" (typisk hormonelt) giver mulighed for misundelige lidelser, når der kigges på stumperne ... :shock: (her håber jeg sandelig det er biler vi snakker om.) :? Kommentar er uden betydning(aldrig) , jeg har ikke haft tid til vwnettet, jeg skal lære vandkølet efter en 22 årig ensidig evighed i bobbelsnak mellem Rio, København, Melbourne, Texas og Tokio...Jens
Citat fra: "wilson"Det bestemmer du selv - det er bare at invitere!!!Såkan du også få den bund jeg har til at stå og flagre hehe.... Ja det kan du så ha ret i.... :wink: Du er hermed inviteret til lørdag d.14 og søndag d.15 marts... der er mini træf i klovborg... :twisted: /Bo
Det bestemmer du selv - det er bare at invitere!!!Såkan du også få den bund jeg har til at stå og flagre
hehe... jamen helt galt kan det jo nok ik gå og ellers er der også en skadestue i vejle hvis ungerne ik kan lige lige så godt sammen som de voksne.... hehe.... :wink: :lol: :wink: :lol: :wink:Og jeg satser stærkt på at der faktisk er varme på i Tony`s værksted da det er mig der levere varmen... hehe...
Citat fra: "verner"dvs. det ik blir nødvendigt med skiundertøj og ekstra sokker? :wink:Jeg satser på shorts og skjorte og klipklapper.... håber også at jeg når at tage noget gulvtæppe med.... :lol: :lol: :lol: :lol: Kommer du også den weekend?
dvs. det ik blir nødvendigt med skiundertøj og ekstra sokker? :wink: