Forfatter Emne: trykrør  (Læst 2453 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Carsten

• Gæst
trykrør
« Dato: 24. Maj 2009 kl: 13:02:15 »
Hejsa,

Lige som jeg fik sagt til konen at den "nye" T3'er var lidt kedelig da der ikke længere er så mange projekter der skal fikses - well så kom der et....

Den sprøjter diesel ud i overgangen mellem diesel pumpe og trykrør (sikkert knækket da den mangler klemmen til at holde de 4 rør sammen på). Havde også samme problem på Syncro'en.

Jeg bestiller et nyt rør mandag men er i tvivl om hvilket nummer på cylinderen den går ned til. Det er det rør der går fra bunden af dieselpumpen og til den cylinder der er næst tættest på bagklappen - nogen der har et bud på hvilket nummer denne har). Mine gæt går på 2 eller 3.....

og hov....det er til en aaz'er...er der forskel på rør til aaz og jx?

Carsten

Offline BlackChart

• Hero Member
    • Vis profil
trykrør
« Svar #1 Dato: 24. Maj 2009 kl: 13:05:27 »
Det må jo være cylinder 2...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline Jarl

• Hero Member
    • Vis profil
trykrør
« Svar #2 Dato: 24. Maj 2009 kl: 13:49:53 »
"Sikkert"? Er røret knækket, eller er det ikke? Eller er det omløberen, der ikke er spændt? Eller er det nippelrøret i enden af højtryksdelen, der ikke er spændt? Eller er det bare der, dråben samler sig, men i virkeligheden er utætheden et andet sted?

næsttættest på bagklappen = cyl 2.

er der forskel på rør til aaz og jx?

Ja. Men en del AAZ'ere har tilpassede JX-rør på.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Carsten

• Gæst
trykrør
« Svar #3 Dato: 24. Maj 2009 kl: 17:51:02 »
Så er det fikset. Røret var knækket lige inden indgangen til dieselpumpen. Jeg fandt et sæt fra en JXer som jeg havde fået af Mølle engang - passer perfekt. Har desuden fastspåndt rørene med 3 klemmer.

...så nu mangler jeg igen et projekt.....men mon ikke det ligge lige om hjørnet??

Carsten

Offline Hawaiibussen

• Hero Member
    • Vis profil
  • T3 model: Den Gule 1,9DG "Lowrider"
  • By: 2660 Brøndby Strand
trykrør
« Svar #4 Dato: 24. Maj 2009 kl: 17:59:13 »
de kommer.........bare rolig : )
Morten #9

billeder http://www.t3nettet.dk/gallery/category/38-cat38
-1987 Allrounder højhat EJ22 "Lowrider"
-Saab 9-5 Turbo = Lokalt højtryk, året rundt :)

Past:
-1989 Club Joker 2,1 DJ
-1990 Hawaiibussen Caravelle
-1989 Transporter "The fire truck" Panelvan Syncro 14" 1,6 TD JX 15" BF MT hjul.

Mølle

• Gæst
trykrør
« Svar #5 Dato: 24. Maj 2009 kl: 18:03:46 »
Citat fra: "Carsten"
Så er det fikset. Røret var knækket lige inden indgangen til dieselpumpen. Jeg fandt et sæt fra en JXer som jeg havde fået af Mølle engang - passer perfekt. Har desuden fastspåndt rørene med 3 klemmer.

...så nu mangler jeg igen et projekt.....men mon ikke det ligge lige om hjørnet??

Carsten

FÅET.. Nej det må jeg med det samme dementere. JEG forærer intet væk....

Carsten

• Gæst
trykrør
« Svar #6 Dato: 25. Maj 2009 kl: 08:58:06 »
ok ok - så siger vi at jeg ikke fik dem gratis. de fulgte med en generator  :P eller også blev de byttet for et fortøj til en syncro som stadigt ligger bag brædeskuret
carsten