0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
jo det er ALT for meget når en genrator køre godt går den op til max 14,4 V og det er max den må komme op på ellers ligger de på 14 voldt men springer dine pære ikke i vildskab men lad være med at køre i bilen til du har fået skiftet den genrator for det skader mere og mere Mvh Djurs :lol: :lol: :lol:
forrasten er du med på hvad der er jævn stæm og veksel strøm på det multimeter og du skal måle i ampere når du måler forbrug efter den er slukket og jeg plejre at gør det over + polen
Citat fra: "Djursland"forrasten er du med på hvad der er jævn stæm og veksel strøm på det multimeter og du skal måle i ampere når du måler forbrug efter den er slukket og jeg plejre at gør det over + polenjo jo kender godt forskellenfremgangsmåden jeg har brugt har jeg fra en lille bog der hedder mekanikerrens følgesvend og i den bruger man voltmeter og - siden og så har jeg lige prøvet at pille kun den blå ledning fra og så kan den ikke lade
Citat fra: "bos1"Citat fra: "Djursland"forrasten er du med på hvad der er jævn stæm og veksel strøm på det multimeter og du skal måle i ampere når du måler forbrug efter den er slukket og jeg plejre at gør det over + polenjo jo kender godt forskellenfremgangsmåden jeg har brugt har jeg fra en lille bog der hedder mekanikerrens følgesvend og i den bruger man voltmeter og - siden og så har jeg lige prøvet at pille kun den blå ledning fra og så kan den ikke ladeKan den ikke lade, eller lyser ladelampen bare?/Mads
øhhhhh det var så af generatoren på bagsiden der hvor ledningerne sidder fast på ikke af selve bilen griner Mvh Djurs :lol: :lol: :lol: :lol: