0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvis du kender sidste reg. ejer, så kan han skrive under på en erklæring om bortkomst, samt på samme attest skrive, at den nye skal sendes til dig. Det er ikke nogen forudsætning, at bilen er registreret. Det kostede kr. 50 sidste gang jeg gjorde det.MHT skrotpræmien, så er det noget jeg har prøvet en enkelt gang med en bil, som ikke stod i mit navn. Da jeg havde en underskrevet kvittering på at bilen var solgt til mig, og at jeg derfor var ny ejer, fik jeg skrotpræmien udbetalt mod udlevering af kopi af salgskvittering samt reg.att.
Citat fra: "Mølle"Hvis du kender sidste reg. ejer, så kan han skrive under på en erklæring om bortkomst, samt på samme attest skrive, at den nye skal sendes til dig. Det er ikke nogen forudsætning, at bilen er registreret. Det kostede kr. 50 sidste gang jeg gjorde det.MHT skrotpræmien, så er det noget jeg har prøvet en enkelt gang med en bil, som ikke stod i mit navn. Da jeg havde en underskrevet kvittering på at bilen var solgt til mig, og at jeg derfor var ny ejer, fik jeg skrotpræmien udbetalt mod udlevering af kopi af salgskvittering samt reg.att.ja det er nok en sådan attest han har!har du kun fået skrotpræmie EN gang? :shock: den sorte havde også ny reg attest, var det en du bestilte? eller den forrige ejer?