Næh, de go`e gamle dage, hvor læretiden var fra kl. 8 om morgenen til man segnede, er forbi.
Det var dengang man kunne bruge forbandet meget tid på, at justere kamvinkel m.m. I dag kan så bruge tiden på manualer, der fortæller om bilens følsomme computerstyring, der alligevel ikke er for os af den gamle skole, at pille i. (måske meget godt, da mit kendskab til computere er yderst begrænset )
Mester havde sådan en (af mange) læresætning om, at hvis der var benzin og gnist, skulle dyret starte.
Det kunne man da så nogenlunde forholde sig til, men i dag kan man jo slå en bil ihjel, hvis naboen lige skal have et par startkabler, og der springer en gnist.
Og iøvrigt burde de obligatoriske bilsyn jo netop forhindre, at der kører så mange livsfarlige baljer rundt på vejene. Er det så en erkendelse af, at de ikke gør deres job godt nok ? (Bare en tanke )
Jeg synes personligt, at visse af dem er en kende for nærtagende. Fik kasseret en bil på petitessefejl.
Ikke noget med betinget godkendt. Nix, om igen.
(Og flere penge i den slunkne statskasse )
Men hvis alternativet er, at vi alle skal investere formuer i nye biler, må vi vist til, at pumpe de tohjulede. Ikke på vilkår om jeg vil skulle afdrage i årevis på en plastikkasse, der efter to - tre år ikke er en femøre værd. Ellers tak.